fotomarketingbanner

Er gaat steeds meer budget van bedrijven naar online marketing. Dit is begrijpelijk, want al jaren achter elkaar stijgen de online verkopen ten koste van traditionele marketing. Veel bedrijven en traditionele marketeers hebben te weinig kennis om mee te groeien in deze snelle ontwikkeling.

Verhoog nu je kennis op het gebied van Internet Marketing.

Deze cursussen worden aangeboden door Internet Marketing Nederland (IMNL). IMNL is al jaren lang de absolute marktleider in Nederland met geven van internetmarketingtrainingen!

wrmbnnr1.fw

[one_half]

  • Goed voor op je CV
  • Cursus is in het Nederlands
  • Online cursus dus studietijd zelf in te delen
  • Inclusief examen en certificaat

[/one_half]

[one_half_last]

  • Duidelijke begeleiding
  • De docent (Stephan Rooijackers) is ruim 18 jaar internetmarketeer en erkend door de overheid met een Centraal Register Kort Beroepsonderwijs inschrijving

[/one_half_last]

Weet je nog, dat op de belangrijkste momenten in je leven er altijd iemand was om een foto te maken? Foto’s verbinden mensen; foto’s delen brengt ons samen. Camera’s zijn overal. Ook bedrijven hebben hier baat bij.

Mensen zitten niet meer te wachten op lege reclameboodschappen. De praktijk wijst uit dat foto’s twee keer zoveel likes krijgen als tekstupdates. Sterker nog: de opmars van visuele content is de grootste recente trend op social media.

Wil jij weten hoe je foto’s resultaatgericht kunt inzetten? Hoe jouw foto’s voor meer interactie en bezoekers kunnen zorgen? En hoe foto’s ervoor kunnen zorgen dat een websitebezoeker een betalende klant wordt? Dit en nog veel meer leer je in deze fotomarketingtraining. Een must voor iedere ondernemer en interessant voor consumenten die van foto’s houden.

algbnnr1.fw

Duur training: 4 uur
Type: Online
Prijs: Van €79,- euro voor €19,95-
Taal: Nederlands

hfsbnnr1.fw

Inhoudsopgave:

    1. [one_half]

    2. Intro
    3. Tussen online en offline marketing
    4. Slim omgaan met je fotobestanden
    5. Verschillende manieren om foto’s te comprimeren
    6. Comprimeren in photoshop
    7. Uitgebreide opties per bestandstype in photoshop
    8. Opvallen in de massa
    9. Naamgeving van de foto
    10. Toekenning van attributen
    11. Laadtijd van de foto
    12. Aanvullende SEO factoren
    13. Kijkrichting en conversiedoelwit
    14. Overtuig met afmetingen
    15. Relevante foto’s voor je doelgroep
    16. Basistips voor een goede profielfoto
    17. Meer uit je profielfoto’s halen
    18. Toepassingen in fotomarketing
    19. Context bepalen voor je productfoto
    20. Wat is jouw stijl
    21. Aan welke eisen moet een productfoto voldoen
    22. Wat je moet weten om te fotobloggen
    23. Hoe maak je van je fotoblog een marketinginstrument

[/one_half]

[one_half_last]

    1. Aanvullende tips voor fotobloggers
    2. Animaties op het web
    3. Cinemagraphs, de nieuwe gif-animaties
    4. Statistieken en cijfers in beeld brengen
    5. Vormgeving en promotie van je infographic
    6. Fotomarketingtactieken op social media
    7. De grote voordelen van fotowedstrijden
    8. Stappenplan voor jouw fotowedstrijd
    9. Wat komt er in je deelnamevoorwaarden
    10. Hoe werkt het met stockfoto’s
    11. Waar haal je stockfoto’s vandaan
    12. Voordelen en nadelen van stockfoto’s
    13. Aanvullende tips voor stockfotogebruik
    14. Waarmee maak jij je foto’s
    15. Basistips voor fotograferen
    16. Waarom juridische kennis onmisbaar is
    17. Wat is auteursrecht
    18. In je recht staan, wat doe je tegen diefstal van jouw werk
    19. Uitzonderingen op auteursrecht
    20. Hoe jij wél gebruik kunt maken van het werk van anderen
    21. Met welke andere juridische zaken moet je rekening houden
    22. Afsluiting

[/one_half_last]

Totale Duurtijd: +/- 4u.

promobnnr.fw

 

dwnbtn3.fw