Groupdeal Expert

/Groupdeal Expert
Groupdeal Expert 2015-02-27T14:02:53+00:00

Met een voucher kan je ook een van deze online trainingen doen. Je mag ook deelnemen aan een examen.

Deze 4 online trainingen kan je iedere dag aanvragen en starten. Je krijgt 6 maanden de tijd om de cursus af te ronden.

Vouchers staan niet op naam. Je kan dus voor meerdere personen meerdere vouchers aanschaffen.

[hr style=”3″ margin=”40px 0px 40px 0px”]

[separator headline=”h1″ title=”Internet Marketing Expert”]

We zien een enorme verschuiving in de markt. Veel winkels hebben het moeilijk omdat er meer online gekocht wordt. Maar dat geldt niet alleen voor winkels; bijna elk bedrijf krijgt ermee te maken dat potentiële klanten zich eerst online oriënteren. Hoe haal jij deze potentiële klanten binnen?

Een ding is zeker. Zonder een goede internetmarketingstrategie is deze kans klein. Voor elk bedrijf is een andere internetmarketingstrategie de beste oplossing. Zo zal voor het ene bedrijf Twitter geen toegevoegde waarde hebben en e-mailmarketing juist wel.

In deze module leer je een goede internetmarketingstrategie op te zetten waar je jarenlang financieel voordeel van hebt. Ben je zzp-er of marketingmanager, dan is deze cursus onmisbaar. Ben je op zoek naar een baan in online marketing, dan is het behalen van een erkend certificaat een grote stap in de goede richting.

Je krijgt 6 maanden de tijd om de cursus af te ronden.

[tabgroup]
[tab title=”Cursus intro video”]

[/tab]
[tab title=”Het volledige programma” icon=”file”]
Week 1

Het doel van deze training is een goede basis op te bouwen met betrekking tot online marketing. We gaan de markt leren kennen.
Je zal zien dat het hebben van bijzondere content (inhoud van een site) en het hebben van een goede internetmarketingstrategie de basis vormen voor succes.
Hiermee gaan we aan de slag. We bekijken welke strategieën er zijn maar ook welke haalbaar zijn qua beschikbaar budget en capaciteit.

  • De rode draad van deze week.
  • De quick scan. Wat heeft een bedrijf zoal goed of slecht gedaan?
  • De internetmarketingtrends. Wat zijn trends die eraan komen? Wat betekenen deze voor Nederlandse bedrijven? In de module Internet Marketing Strategieën komen nog meer trends aan bod.
  • Een case. We kijken naar een operationele case. Hierin zin we hoe we kunnen uitrekenen hoeveel winst of verlies er gemaakt wordt met online marketing. Bovendien zien we dat er keuzes gemaakt zijn.
  • Hoe zit de internetwereld eruit? Wat zijn de grote spelers in de wereld en in Nederland? Er komen veel cijfers aanbod.

 

Week 2

In deze tweede week leer je hoe internetmarketing voor jou winstgevend kan zijn. We zoomen in op het onderwerp internetmarketing en de succesformule die je kan hanteren, en we gaan een heleboel verschillende strategieën uitlichten die je eenvoudig zelf kan toepassen.

  • Wat is internetmarketing? Uit welke hoofdstappen bestaat internet marketing?
  • In de succesformule bekijken we wat volgens een groot onderzoek de 4 succesfactoren zijn.
  • De module Internet Marketing Strategieën is de hoofdmodule. Hierin komen alle strategieën aan bod en daaruit moet je een keuze maken. Zelfs grote bedrijven hebben niet het budget en de kennis in huis om alle strategieën in te zetten.

Week 3

We zoomen nu in op de minder bekende strategieën, ook van deze onderdelen zullen vragen in het examen komen.

  • Affiliate marketing
  • Snel veel verkeer
  • Location based marketing: een must voor winkeliers!

 

Week 4

Ter afsluiting van deze online training hebben we nog een module voor je waarin je leert over social gaming en hoe je games succesvol kan inzetten in je marketingplan. In een andere video krijg je een uitgebreide uitleg over e-mailmarketing: wat is het, welke kansen biedt het en wat zijn de regels waaraan je je moet houden als je nieuwsbrieven wil versturen?

  • Games in marketing
  • E-mail marketing

 

Week 5 – Examen training Internet Marketing Strategie

Je hebt geleerd hoe je jouw eigen bedrijf of een ander bedrijf kan helpen met online marketing.
Het is nu tijd voor het examen. Dit online examen bestaat uit 30 multiplechoicevragen. Indien je hiervan 21 of meer vragen goed hebt, ben je geslaagd.

Je krijgt meteen de uitslag. Wij ook. Indien je geslaagd bent ontvang je het certificaat binnen twee weken thuis. Indien je niet slaagt, kan je via bovenstaande link NA EEN WEEK nogmaals het examen afleggen.

[/tab]
[tab title=”Cursus certificaat”]Certificaat-Internet-Marketing-Expert-IMNL[/tab]
[tab title=”Inschrijvingsform” icon=”file”]
Internet Marketing Expert inschrijvingsform

  • Deze naam is voor uw inloggegevens.

    Deze mag NIET uit hoofdletters of spaties bestaan.

[/tab]
[/tabgroup]

 

Terug naar menu

[hr style=”3″ margin=”40px 0px 40px 0px”]

[separator headline=”h1″ title=”Google Expert”]

75% van alle nieuwe klanten komt via Google. Dit is niet alleen de zoekmachine van Google, maar ook het adverteren via Google AdWords op grote Nederlandse sites.

Omdat Google zo dominant is in online marketing hebben we een speciale cursus gemaakt over Google. Leer hoe je als bedrijf veel verkeer kan krijgen van de zoekmachine. Leer hoe je Google AdWords en Google Analytics optimaal kan inzetten. Word een “GOOGLE EXPERT”.

Deze cursus is essentieel voor iedere zzp-er of marketeer. Er zijn veel online-marketingvacatures, ondanks de werkloosheid. Na het volgen van deze cursus kan je een erkend certificaat halen. Hiermee zet je een grote stap als je een baan zoekt in de online marketing.

Je krijgt 6 maanden de tijd om de cursus af te ronden.

[tabgroup]
[tab title=”Cursus intro video”]

[/tab]
[tab title=”Het volledige programma” icon=”file”]

Week 1

Google is voor online marketing het belangrijkste bedrijf ter wereld. In Nederland komen circa 3 van de 4 nieuwe klanten via Google. We hebben dan ook vele uren aan Google videotraining voor je beschikbaar gesteld.


Niet alle modules komen terug in het examen. We hebben een aantal minder belangrijke modules apart vermeld onder de rubriek ‘Google – bonus’. Hierover zullen geen vragen gesteld worden. Wel mag je deze modules bekijken voor je algemene kennis. In de laatste week van de lesstof zie je welke bonusmodules we voor je hebben.

  • Google – Google dag introductie
  • Google geschiedenis
  • Google advies voor starters
  • Google – Google privacy
  • Google Analytics
  • Google Webmaster Tools

Week 2

Google SEO (Search Engine Optimization) is misschien wel de belangrijkste module van de hele cursus. Door hoog in Google te staan krijgt een website veel gratis verkeer, dus veel gratis klanten en hopelijk meer omzet. Dit is de wens van iedere ondernemer. Maar dat is nu ook precies het probleem. Iedereen wil met mooie zoekwoorden op nummer één staan in Google. In de module SEO wordt uitgelegd hoe de zoekmachine werkt en welke van de honderden factoren waarop de ranking gebaseerd is belangrijk zijn. Google steekt veel tijd en geld in de ontwikkeling van een complexe zoekmachine. Het uitleggen daarvan is dan ook niet eenvoudig. Bovendien past Google dagelijks haar zoekmachine aan. Niemand weet precies hoe Google werkt. Grote, essentiële aanpassingen zijn echter wel bekend en krijgen ook vaak namen zoals Google Zebra, Google Panda en Google Penguin. Ga naar de dierentuin van Google en leer hoe je een hoge positie kan krijgen in de zoekmachine.

  • SEO intro
  • SEO – Google marktaandeel
  • SEO – Wie zijn je concurrenten?
  • SEO – Pagerank
  • SEO – Tijd op de pagina social media
  • SEO – Goede content
  • SEO – Waar kijkt een zoekmachine naar?
  • SEO – Bepaal je zoekwoorden
  • SEO – Trustranking
  • SEO – Nummer 1 met foto’s
  • SEO – SEO strategie
  • SEO – Hoe werkt de zoekmachine?

Week 3

Dit is het tweede deel van het onderdeel Google SEO. Deze module bevat veel externe software tools. We geven een technische uitleg over de ‘achterkant’ (backend) van een website en hoe je met tags omgaat. Ook leer je over de belangrijke Panda update van Google. Daarnaast komen praktische zaken aan bod; zo vertellen we hoe je aan backlinks komt voor je website, hoe je de beschikbare tools goed kan gebruiken en wat de do’s en dont’s zijn op het gebied van SEO. Maar dat is nog niet alles.
Hieronder vind je de complete lijst van trainingsvideo’s om deze week te bekijken.

  • SEO – Technische uitleg
  • SEO – Panda update
  • SEO – Hoe kom ik aan backlinks?
  • SEO – SEO tools
  • SEO – Webmastertools
  • SEO – Sitemap
  • SEO – Do’s and don’ts
  • SEO – Robot.txt
  • SEO – Htaccess
  • SEO – Wdyl.com

Week 4

Pas nadat Google enkele jaren bestond, gingen ze nadenken over geld verdienen. Het resultaat is het Google AdWords systeem. Bedrijven bieden geld op zoekwoorden en hun advertenties worden dan getoond. Indien een zoeker klikt op een advertentie, betaalt dat bedrijf voor de geleverde bezoeker. Hoe? Bedrijven maken een account aan op Google AdWords. Hierin starten ze een advertentiecampagne. Inmiddels is Google AdWords erg complex geworden, bedrijven besteden dit daarom meer en meer uit. Deze module gaat vrij diep in op de mogelijkheden en de werking van Google AdWords.
Omdat er veel te vertellen is over het complexe AdWords, is de lesstof verdeeld over twee weken. Volgende week behandelen we hiervan het tweede deel.


  • Google AdWords – Introductie
  • Google AdWords – AdWords cijfers
  • Google AdWords – Geschiedenis van Google AdWords
  • Google AdWords – Hoe werkt Google AdWords
  • Google AdWords – Verschillende AdWords versies
  • Google AdWords – Rondleiding
  • Google AdWords – AdWords kwaliteitsscore
  • Google AdWords – Goud verdienen met AdWords
  • Google AdWords – Hoe kan ik een ban voorkomen?
  • Google AdWords – Hoe maak ik een AdWords campagne
  • Google AdWords – Perfecte advertenties
  • Google AdWords – Dynamische zoekwoorden in advertenties
  • Google AdWords – Advertentiebeleid en merkrecht
  • Google AdWords – Perfecte zoekwoorden
  • Google AdWords – Biedstrategieën
  • Google AdWords – Het display netwerk
  • Google AdWords – Google AdSense
  • Google AdWords – Instellingen
  • Google AdWords – Lokaal adverteren
  • Google AdWords – Mobiel adverteren en AdMob

Week 5

Deze week behandelen we het tweede deel van de lesstof over Google AdWords.

Extensies verrijken je advertentie en laten deze er veel aantrekkelijker uitzien! Je kan nu leren hoe jij ook deze extensies kan krijgen. Je leert bovendien meer over optimalisatie en conversie en hoe je een vertrekkende bezoeker kan verleiden alsnog een aankoop te doen.

Verder behandelen we Google Shopping, leer je hoe je jouw concurrenten kan bespioneren en geven we gouden tips om nóg meer uit je AdWords campagnes te halen.

Dat is slechts een greep uit het totaalpakket aan lessen, dat hieronder beschreven staat.

  • Google AdWords – Hoe krijg ik extensies
  • Google AdWords – Remarketing
  • Google AdWords – Google Analytics koppeling
  • Google AdWords – Conversie instellingen
  • Google AdWords – Campagne optimaliseren
  • Google AdWords – Google Shopping
  • Google AdWords – Website optimizer
  • Google AdWords – Hulpprogramma’s
  • Google AdWords – ROI AdWords met Analytics
  • Google AdWords – Gedeelde budgetten
  • Google AdWords – Concurrent bespioneren
  • Google AdWords – AdWords software
  • Google AdWords – AdWords editor
  • Google AdWords – Concurrent pesten
  • Google AdWords – Rapporten
  • Google AdWords – Gouden tips
  • Google AdWords – Facturatie
  • Google Adwords – Uitbesteden
  • Google AdWords- Gratis AdWords
  • Google AdWords – Slotwoord

Bonus (geen onderdeel van het examen)
De volgende modules behoren NIET tot het examen. Ze geven wel een goed beeld van de hoeveelheid aan modules die Google ontwikkeld heeft.

  • Google Places
  • Google Snippets
  • Google versus Facebook
  • Google Related
  • Google Wallet
  • Google Currents
  • Google Catalogs
  • Google Latitude
  • Google Drive
  • Google Goggles
  • Google Bril (aanrader)
  • Google Earth
  • Google Alerts (aanrader)
  • Google Art
  • Google Voice
  • Google News Badges

Week 6 – Examen training Google

Je hebt geleerd hoe je jouw eigen bedrijf of een ander bedrijf beter op de kaart kan zetten met behulp van de zoekmachinegigant Google.
Het is nu tijd voor het examen. Dit online examen bestaat uit 30 multiplechoicevragen. Indien je hiervan 21 of meer vragen goed hebt, ben je geslaagd.

Je krijgt meteen de uitslag. Wij ook. Indien je geslaagd bent ontvang je het certificaat binnen twee weken thuis. Indien je niet slaagt, kan je via bovenstaande link NA EEN WEEK nogmaals het examen afleggen.
Succes!

[/tab]
[tab title=”Cursus certificaat”]

Certificaat-Google-Expert-IMNL

[/tab]
[tab title=”Inschrijvingsform” icon=”file”]

  • Deze naam is voor uw inloggegevens.

    Deze mag NIET uit hoofdletters of spaties bestaan.

[/tab]
[/tabgroup]

Terug naar menu

[hr style=”3″ margin=”40px 0px 40px 0px”]

[separator headline=”h1″ title=”Social Media Expert”]

Steeds meer bedrijven realiseren zich dat ze niet meer zonder social media kunnen. In Amerika komt momenteel 25% van de nieuwe klanten via social media. In Nederland is dat de helft, en dit aantal stijgt snel.

De voornaamste redenen waarom bedrijven niet op social media zitten zijn:

  1. Geen kennis
  2. Geen tijd

De kennis is inderdaad een groot probleem. De meeste managers en marketeers moeten zich flink laten bijscholen, of ze nemen iemand aan die deze kennis in huis heeft. Dit laatste lost meteen het tweede probleem op. Ja, het kost wel tijd, wil je via social media klanten werven, marketinginformatie verzamelen enzovoort.

Deze (bijscholings)cursus is interessant voor managers (zzp-ers), marketeers en vooral voor mensen die de baan van de toekomst zoeken: “social media expert”

Leer in een aantal weken alles over social media.

Je krijgt 6 maanden de tijd om de cursus af te ronden.

[tabgroup]
[tab title=”Cursus intro video”]

[/tab]
[tab title=”Het volledige programma” icon=”file”]Week 1

Social media is niet weg te denken bij online marketing. Steeds meer bedrijven ontdekken dat ze hun servicegraad met social media kunnen vergroten. Ze kunnen ook aan nieuwe klanten komen via social media. Marketeers kunnen door concurrenten te volgen veel te weten komen. Leer in deze modules wat de toegevoegde waarde van social media is voor een bedrijf.

  • Social Media intro
  • Wat is social media?
  • Waarom is het zo belangrijk?
  • Social media strategie
  • Wat zijn de belangrijkste social media strategieën?

Week 2

We zullen nu verder ingaan op enkele van de meest gebruikte platformen. Omdat er veel is om te vertellen over deze platformen, worden de lessen verspreid over meerdere weken.

In deze week behandelen we WordPress en de social media reuzen Twitter en LinkedIn.

WordPress strategie

  • Waarom is WordPress de meeste gebruikte CMS ter wereld?
  • Wat kun allemaal met WordPress?

Twitter strategie
Twitter kan voor bedrijven erg interessant zijn.


 

LinkedIn strategie
Netwerken en ondernemen gaan hand in hand. Leer alles over Linkedin


 

Week 3

Deze week krijg je een extra lange trainingsvideo te zien over Facebook. Facebook is veruit het meest gebruikte en meest geliefde social media platform ter wereld. Deze video geeft uitleg over de verschillen tussen een persoonlijk profiel en een pagina, en toont welke content je kan delen. Daarnaast vertellen we over EdgeRank; hoe bepaalt Facebook welke content aan wie getoond wordt en hoe kan je hier zelf invloed op uitoefenen? Dit is uitermate waardevol wanneer je als bedrijf aan de slag wil met Facebook.


  • Facebook Introductie
  • Facebook strategie
  • Facebook Analyse en Beheer
  • Facebook Adverteren
  • Facebook Applicaties en Integraties

 

Week 4

We naderen het einde van de lesstof. Deze week behandelen we nog twee grote spelers in de social media wereld: het videofenomeen YouTube en de razendsnel groeiende nieuwkomer Google+. Om deze platformen kan je als bedrijf niet meer heen, dus is het belangrijk om te weten hoe groot ze zijn en hoe je ze optimaal benut.

Naast deze twee grootheden hebben we ook nog twee kleinere, maar nog altijd belangrijke platformen voor je om meer over te leren. Op Slideshare kan je presentaties plaatsen en delen met de wereld. Het social media platform Foursquare heeft als uniek kenmerk dat het de voordelen van de online wereld combineert met de fysieke locatie van je bedrijf, waardoor je leuke acties kan opzetten.

YouTube strategie
4 miljard video’s worden er dagelijks gekeken op Youtube. Hiervan zijn er een half miljard zakelijk.

Google+ strategie
Google+ is meer dan alleen een copy van Facebook en Twitter. Met meer dan een half miljard accounts is Google+ niet meer weg te denken in het social media landschap.

Slideshare strategie

Foursquare strategie
In Nederland lukt het niet echt om door te breken met Foursquare. Zo’n 200.000 Nederlanders

 

Week 5 – Examen training social media

Je hebt geleerd hoe je jouw eigen bedrijf of een ander bedrijf kan helpen met social media.

Het is nu tijd voor het examen. Dit online examen bestaat uit 30 multiplechoicevragen. Indien je hiervan 21 of meer vragen goed hebt, ben je geslaagd.

Je krijgt meteen de uitslag. Wij ook. Indien je geslaagd bent ontvang je het certificaat binnen twee weken thuis. Indien je niet slaagt, kan je via bovenstaande link NA EEN WEEK nogmaals het examen afleggen.
Succes![/tab]
[tab title=”Cursus certificaat”]Certificaat-Social-Media-Expert-IMNL[/tab]
[tab title=”Inschrijvingsform” icon=”file”]Social Media Expert inschrijvingsform

  • Deze naam is voor uw inloggegevens.

    Deze mag NIET uit hoofdletters of spaties bestaan.

[/tab]
[/tabgroup]

Terug naar menu

 

[hr style=”3″ margin=”40px 0px 40px 0px”]

[separator headline=”h1″ title=”Design Expert”]

[responsive]internet-marketing-nederland-design-expert[/responsive]
De online marketing bestedingen groeien jaarlijks met meer dan 20%.

Zonder goede website doe je niet meer mee online. De bezoeker verlaat je site binnen een paar seconden wanneer deze niet aan de verwachting voldoet.
Maar ook voor bedrijven die fysieke producten of diensten verkopen is een goede website een vereiste. Steeds meer mensen (65%) bekijken eerst de website van een bedrijf alvorens contact op te nemen met dit bedrijf. Indien de site kwalitatief niet goed is kijken ze elders en komen dan ook niet naar jouw winkel en/of maken geen afspraak. Het hebben van een zeer mooi website is belangrijk voor ondernemers zoals bijvoorbeeld tandartsen, consultants of een winkel die babyproducten verkoopt.
Leer in een aantal modules hoe je een mooie website kunt bouwen. Leer hoe belangrijk foto’s zijn, immers een foto verteld meer dan 1000 woorden. Leer hoe je folders (fysiek of als PDF) kunt maken. Leer hoe je met illustraties een leuke post maakt die veel “likes” krijgt.

Je krijgt 6 maanden de tijd om de cursus af te ronden.

Waarom?

• Goed voor op je CV
• Goed voor je om je binnen het bedrijf te onderscheiden
• Cursus is in het Nederlands
• 100% Online cursus, dus studietijd zelf in te delen
• De docent (Stephan Rooijackers) is ruim 18 jaar internetmarketeer en erkend door de overheid met een Centraal Register Kort Beroepsonderwijs inschrijving
• Inclusief examen en certificaat (alles online)

[tabgroup]
[tab title=”Het volledige programma” icon=”file”]

Week 1

Je eigen website maken en onderhouden met WordPress cursus

Zonder website kom je tegenwoordig niet meer mee als bedrijf. Bedrijfseigenaren die geen website hebben, vrezen vaak dat zoiets te duur is of dat ze deze niet zelf kunnen updaten. Maar wat nou als deze argumenten allebei niet waar zijn…?

Deze videotraining laat je zien hoe je zelf je eigen website maakt én beheert zonder de kosten van een webdesigner of een programmeur, én zonder dat je er zelf technische kennis voor nodig hebt.

Stap voor stap word jij begeleid in het opzetten van jouw eigen website. Je leert bovendien waarmee je rekening moet houden en hoe je jouw site gemakkelijk weer kunt bijwerken. Na het volgen van deze cursus staat jouw website online en kun je er direct mee aan de slag. Bespaar duizenden euro’s en bouw en onderhoud zelf je website.

Cursus video’s

WordPress cursus-1-Website bouwen in WordPress
WordPress cursus-2-Wat is WordPress
WordPress cursus-3-Aan de slag
WordPress cursus-4-WordPress bestanden klaar zetten
WordPress cursus-5-Het installeren van WordPress
WordPress cursus-6-Inloggen op je WordPress website
WordPress cursus-7-Berichten
WordPress cursus-8-Content toevoegen
WordPress cursus-9-Media
WordPress cursus-10-Reacties
WordPress cursus-11-Gebruikers
WordPress cursus-12-Thema’s
WordPress cursus-13-Thema’s installeren
WordPress cursus-14-Plugins
WordPress cursus-15-Widgets
WordPress cursus-16-Foto’s organiseren en optimaliseren
WordPress cursus-17-Video’s toevoegen met YouTube

Bonus video’s

Bloggen-1-Waarom jouw website een blog moet hebben
Bloggen-2-Een pakkende titel
Bloggen-3-Nodig uit met een plaatje
Bloggen-4-Eerste alinea
Bloggen-5-Tussenkopjes
Bloggen-6-Opmaak
Bloggen-7-Zoekmachine vriendelijke URL
Bloggen-8-Metadescription
Bloggen-9-Woordgebruik
Bloggen-10-Interne links
Bloggen-11-Artikel publiceren
Bloggen-12-Schrijfstijl
Ebook checklist webteksten

Week 2

Html/CSS cursus

Bij het bouwen van een gebruiksvriendelijke en voor iedereen toegankelijke website met goede zoekmachineresultaten, komt veel kijken. Verschillende disciplines spelen een rol, zoals vormgeving, techniek en copywriting. In deze training wordt stil gestaan bij de belangrijkste aspecten die aan de basis van een dergelijke website staan. De training verzandt niet in technische details, maar beperkt zich tot zaken die ertoe doen met veel verhelderende tips. In uw eigen tempo maakt u grondig kennis met wat er bij het ontwikkelen van een professionele website komt kijken. Je leert niet alleen hoe je een mooie en goed vindbare website maakt.

Ook leer je alles over gebruiksvriendelijkheid. Het schrijven van duidelijke en prettig leesbare teksten is daarvoor een absolute must.

Cursus video’s

Html/CSS cursus – 1 – Intro
Html/CSS cursus – 2 – basic page
Html/CSS cursus – 3 – editors
Html/CSS cursus – 4 – saving files
Html/CSS cursus – 5 – nesting
Html/CSS cursus – 6 – colors
Html/CSS cursus – 7 – site nav links
Html/CSS cursus – 8 – link targets
Html/CSS cursus – 9 – images
Html/CSS cursus – 10 – comments
Html/CSS cursus – 11 – meta tags
Html/CSS cursus – 12 – audio tags
Html/CSS cursus – 13 – video tags
Html/CSS cursus – 14 – ordered lists
Html/CSS cursus – 15 – unordered lists
Html/CSS cursus – 16 – HR tag
Html/CSS cursus – 17 – Validation
Html/CSS cursus – 18 – CSS Intro
Html/CSS cursus – 19 – Syntax
Html/CSS cursus – 20 – Inline
Html/CSS cursus – 21 – Internal
Html/CSS cursus – 22 – External
Html/CSS cursus – 23 – Link styles
Html/CSS cursus – 24 – Comment tag
Html/CSS cursus – 25 – ID Sector
Html/CSS cursus – 26 – Class sector
Html/CSS cursus – 27 – Validation
Html/CSS cursus – 28 – Font size
Html/CSS cursus – 29 – Font color
Html/CSS cursus – 30 – Text alignment
Html/CSS cursus – 31 – Font family
Html/CSS cursus – 32 – Font style
Html/CSS cursus – 33 – Text shadow
Html/CSS cursus – 34 – Box
Html/CSS cursus – 35 – Roundedbox
Html/CSS cursus – 36 – Shadowbox

Week 3

Photoshop cursus

Deze Photoshopcursus is geschikt voor iedereen die Adobe Photoshop wil kunnen gebruiken om foto’s en afbeeldingen te bewerken voor websites, drukwerk of presentaties. Heb je nog nooit met Photoshop gewerkt? Dan kun je gewoon deelnemen aan deze training. Je leert snel wat je met Photoshop kunt en waarom dit zo’n populair programma is.

Cursus video’s

Photoshop CC cursus introductie
Sneltoetsen, Overige functies
Brush Eigenschappen
Cropping
De horizon horizontaal maken
Highlights organiseren in groepen
Verborgen details in de schaduwen
Correcties maken in het perspectief
Werken met lagen
Lagen organiseren in groepen
Merging, rasterizing and flattening layer
Gradient-laagmasker
Opnames combineren met laagmaskers
Oneffenheden wegwerken
Huid gladder maken
Tanden witter maken
Heldere ogen
Lichaamscontouren bijwerken
Oneffenheden minder opvallend maken
Transparant logo of watermerk plaatsen
Kleur veranderen
Figuren uitknippen en losmaken van de achtergrond
Tekst toevoegen aan een foto
Tekstblokken in een afbeelding zetten
Tekst een pad laten volgen
Foto’s weergeven in letters
Teksten kromtrekken en verdraaien
Werken met character styles en paragraph styles

Week 4

Fotomarketing cursus

Weet je nog, dat op de belangrijkste momenten in je leven er altijd iemand was om een foto te maken? Foto’s verbinden mensen; foto’s delen brengt ons samen. Camera’s zijn overal. Ook bedrijven hebben hier baat bij.

Mensen zitten niet meer te wachten op lege reclameboodschappen. De praktijk wijst uit dat foto’s twee keer zoveel likes krijgen als tekstupdates. Sterker nog: de opmars van visuele content is de grootste recente trend op social media.

Wil jij weten hoe je foto’s resultaatgericht kunt inzetten? Hoe jouw foto’s voor meer interactie en bezoekers kunnen zorgen? En hoe foto’s ervoor kunnen zorgen dat een websitebezoeker een betalende klant wordt? Dit en nog veel meer leer je in deze fotomarketingtraining. Een must voor iedere ondernemer en interessant voor consumenten die van foto’s houden.

Cursus video’s

Fotomarketing cursus-1-Intro
Fotomarketing cursus-2-Tussen online en offline marketing
Fotomarketing cursus-3-Slim omgaan met je fotobestanden
Fotomarketing cursus-4-Verschillende manieren om foto’s te comprimeren
Fotomarketing cursus-5-Comprimeren in photoshop
Fotomarketing cursus-6-Uitgebreide opties per bestandstype in photoshop
Fotomarketing cursus-7-Opvallen in de massa
Fotomarketing cursus-8-Naamgeving van de foto
Fotomarketing cursus-9-Toekenning van attributen
Fotomarketing cursus-10-Laadtijd van de foto
Fotomarketing cursus-11-Aanvullende SEO factoren
Fotomarketing cursus-12-Kijkrichting en conversiedoelwit
Fotomarketing cursus-13-Overtuig met afmetingen
Fotomarketing cursus-14-Relevante foto’s voor je doelgroep
Fotomarketing cursus-15-Basistips voor een goede profielfoto
Fotomarketing cursus-16-Meer uit je profielfoto’s halen
Fotomarketing cursus-17-Toepassingen in fotomarketing
Fotomarketing cursus-18-Context bepalen voor je productfoto
Fotomarketing cursus-19-Wat is jouw stijl
Fotomarketing cursus-20 Aan welke eisen moet een productfoto voldoen

Week 5

InDesign cursus

Voor de flexibele, leergierige persoon of ondernemer die zelf de controle wil over de huisstijl en het promotiemateriaal van het bedrijf. Na deze cursus InDesign ontwerp je aantrekkelijke lay-outs voor drukwerk of digitale distributie met behulp van geïntegreerde creatieve functies en nauwkeurige controle over typografie. Het programma is uitermate geschikt om mooie lay-outs en designs te maken voor magazines, brochures, flyers, webpublicaties en tablet-applicaties.

Cursus InDesign CC-1-Een nieuwe document maken
Cursus InDesign CC-2-De werkomgeving
Cursus InDesign CC-3-Handige voorkennis
Cursus InDesign CC-4-Content plaatsen
Cursus InDesign CC-5-Werken met tekst
Cursus InDesign CC-6-Werken met afbeeldingen
Cursus InDesign CC-7-Werken met vlakken en vormen
Cursus InDesign CC-8-Werken met kleuren
Cursus InDesign CC-9-Het bestand exporteren

Week 6

Adobe Illustrator cursus

Illustrator is de standaard in de wereld van ontwerpsoftware voor illustraties.

De nieuwe cursus ‘Illustrator’ voor Adobe CC is speciaal gemaakt voor mensen uit het vakgebied van de visuele communicatie. Door middel van instructievideo’s krijg je stap voor stap uitleg over de werking van het pakket. Na het volgen van deze training ben je in staat om je eigen logo’s te ontwerpen en illustraties te maken die zowel geschikt zijn voor drukwerk als digitaal gebruik.

• Bedenk en ontwerp je eigen logo’s
• Stel je eigen poster samen
• Creëer de mooiste illustraties

Heel veel plezier met het volgen van deze cursus!

Cursus video’s

Illustrator cursus-Intro
Illustrator cursus-1-Een document aanmaken
Illustrator cursus-2-Tekengebieden toevoegen en wijzigen
Illustrator cursus-3-Uitlijnen van afbeeldingen en tekengebieden
Illustrator cursus-4-Wat kan men met een afbeelding doen
Illustrator cursus-4-1-Hetmaken van standaard linialen
Illustrator cursus-4-2-Tekenen: de basis
Illustrator cursus-4-3-Gebruik maken van het penseelgereedschap
Illustrator cursus-4-4-Tekenen met de klodderpenseel en het gummetje
Illustrator cursus-5-1-Maken en opmaken van tekst
Illustrator cursus-5-2-Andere opties die met tekst mogelijk zijn
Illustrator cursus-5-3-Op een pad typen
Illustrator cursus-6-1-Vullen, lijnen en opmaak
Illustrator cursus-6-2-Lineaire en radiale verlopen toepassen
Illustrator cursus-6-3-Strepen, punten, pijlen en overlopen in lijnen
Illustrator cursus-6-4-Het toepassen van variabele breedte op strepen
Illustrator cursus-7-1-Combineren en loskoppelen van paden
Illustrator cursus-7-2-Omdraaien, samenvoegen en het pad verschuiven
Illustrator cursus-7-3-Selecteren, groeperen en isoleren
Illustrator cursus-7-4-Schalen en roteren
Illustrator cursus-7-5-Het organiseren van afbeeldingen en lagen
Illustrator cursus-8-Outro

Week 7 – Examenweek

Je hebt nu alle trainingen ontvangen. Neem gerust de tijd om deze video’s op je gemak te bekijken. Je hebt geleerd hoe je jouw eigen bedrijf of een ander bedrijf kan helpen met online marketing.

Het is nu tijd voor het examen. Dit online examen bestaat uit 23 multiplechoicevragen. Indien je hiervan 17 of meer vragen goed hebt, ben je geslaagd.

Je krijgt meteen de uitslag. Wij ook. Indien je geslaagd bent ontvang je het certificaat binnen twee weken thuis. Indien je niet slaagt, kan je via bovenstaande link NA EEN WEEK nogmaals het examen afleggen.

[/tab]
[tab title=”Cursus intro video”]Binnenkort…[/tab]
[tab title=”Cursus certificaat”]Binnenkort…[/tab]
[tab title=”Inschrijvingsform” icon=”file”]

  • Deze naam is voor uw inloggegevens.

    Deze mag NIET uit hoofdletters of spaties bestaan.

[/tab]
[/tabgroup]