Content Marketing

/Content Marketing
Content Marketing 2015-04-14T08:06:44+00:00

[responsive]internet-marketing-nederland-content-marketing[/responsive]

[separator headline=”h1″ title=”Content Marketing Pakket”]

Content marketing is de nieuwe online marketing trend. Zowel Google als Microsoft zijn het hier over eens. Wil je een goede ranking en een goede relatie met de (potentiele) klanten dan is content marketing het medicijn.

[responsive]internet-marketing-nederland-content-marketing-trends[/responsive]

2015 is het jaar van Content Marketing. Zorg dat je vooraan loopt in de trend

[separator headline=”h1″ title=”Content Marketing is een mix van”]

[iconbox icon=”next” title=”Content (teksten, foto’s, video’s, etc)”][/iconbox]
[iconbox icon=”next” title=”Social Media”][/iconbox]
[iconbox icon=”next” title=”SEO – Ranking in zoekmachines”][/iconbox]

 

Dit pakket bevat een 3 tal trainingen en een bonus. Alles op video en online te volgen

  1. Content Marketing – de hoofdmodule. Uit op 30 april 2015
  2. Social Media
  3. Foto Marketing

Totale duur: 7 uur aan video materiaal !!

Alles is in Nederlands. De bonus is een videotraining van 6 uur over Youtube. Deze is ingekocht en in het Engels.

Totale waarde: € 316,-

Voor iedereen die het webinar “Content Marketing” van Stefan Rooyackers
gevolgd heeft is het pakket te koop

voor slechts € 29,95,-

[callout title=” Content Marketing Pakket” button=”Bestel nu!” link=”https://www.imnl.nl/shop/content-marketing-pakket/” buttoncolor=”blue” target=”_blank”]Content Marketing Pakket t.w.v. 316 euro  nu voor 29,95 euro[/callout]

Prijzen zijn ex BTW

U krijgt 6 maanden toegang tot het lesmateriaal en kunt binnen 12 maanden examen doen.

Waarom?

  • Goed voor op je CV
  • Cursus is in het Nederlands
  • Online cursus dus studietijd zelf in te delen
  • Duidelijke begeleiding
  • De docent (Stephan Rooijackers) is ruim20 jaar internetmarketeer en erkend door de overheid met een Centraal Register Kort Beroepsonderwijs inschrijving
  • Inclusief examen en certificaat

High light Content Marketing Training

  • Wat is goede content?
  • Content marketing strategie
  • Content marketingplan
  • Hoe creëer je goede content?
  • Voorbeelden grote ondernemers
  • Voorbeelden kleine ondernemers
  • Content marketing tools
  • Content Mapping
  • Content Marketing en design
  • Content Marketing en SEO
  • 3 daags congres 2015 Sydney over Content Marketing

[separator headline=”h1″ title=”Inhoud cursus Fotomarketing”]

  1. Intro
  2. Tussen online en offline marketing
  3. Slim omgaan met je fotobestanden
  4. Verschillende manieren om foto’s te comprimeren
  5. Comprimeren in photoshop
  6. Uitgebreide opties per bestandstype in photoshop
  7. Opvallen in de massa
  8. Naamgeving van de foto
  9. Toekenning van attributen
  10. Laadtijd van de foto
  11. Aanvullende SEO factoren
  12. Kijkrichting en conversiedoelwit
  13. Overtuig met afmetingen
  14. Relevante foto’s voor je doelgroep
  15. Basistips voor een goede profielfoto
  16. Meer uit je profielfoto’s halen
  17. Toepassingen in fotomarketing
  18. Context bepalen voor je productfoto
  19. Wat is jouw stijl
  20. Aan welke eisen moet een productfoto voldoen
  21. Wat je moet weten om te fotobloggen
  22. Hoe maak je van je fotoblog een marketinginstrument
  23. Aanvullende tips voor fotobloggers
  24. Animaties op het web
  25. Cinemagraphs, de nieuwe gif-animaties
  26. Statistieken en cijfers in beeld brengen
  27. Vormgeving en promotie van je infographic
  28. Fotomarketingtactieken op social media
  29. De grote voordelen van fotowedstrijden
  30. Stappenplan voor jouw fotowedstrijd
  31. Wat komt er in je deelnamevoorwaarden
  32. Hoe werkt het met stockfoto’s
  33. Waar haal je stockfoto’s vandaan
  34. Voordelen en nadelen van stockfoto’s
  35. Aanvullende tips voor stockfotogebruik
  36. Waarmee maak jij je foto’s
  37. Basistips voor fotograferen
  38. Waarom juridische kennis onmisbaar is
  39. Wat is auteursrecht
  40. In je recht staan, wat doe je tegen diefstal van jouw werk
  41. Uitzonderingen op auteursrecht
  42. Hoe jij wél gebruik kunt maken van het werk van anderen
  43. Met welke andere juridische zaken moet je rekening houden
  44. Afsluiting

[separator headline=”h1″ title=”Inhoud cursus Social Media”]

  1. Social Media Tools
  2. Social Media Introductie
  3. Twitter strategie
  4. LinkedIn strategie
  5. WordPress presentatie
  6. YouTube strategie
  7. Google+ strategie
  8. QR-Code strategie
  9. Slideshare strategie
  10. Foursquare strategie
  11. Flickr strategie
  12. Pinterest Strategie

[callout title=” Content Marketing Pakket” button=”Bestel nu!” link=”https://www.imnl.nl/shop/content-marketing-pakket/” buttoncolor=”blue” target=”_blank”]Content Marketing Pakket t.w.v. 316 euro  nu voor 29,95 euro[/callout]