YouTube updates

//YouTube updates

YouTube updates

Videowebsite YouTube heeft deze week nog meer veranderingen doorgevoerd, deze week zijn ze met zes nieuwe onderdelen gekomen.

Update video eind scherm: Ze hebben het scherm aangepast aan het eind van de video, nu zie je een grid van andere aanbevolen, goede video’s en is het nog makkelijker om te navigeren.

Eind-scherm

Playlist balk: Om het gemakkelijker te maken om te zien wat er in de playlist wordt afgespeeld heeft YouTube nu een betere versie gemaakt voor de video’s die in de playlist staan. Onder in het scherm is een balk te zien met alle video’s en hun details en er is nu ook de mogelijkheid om voor en achteruit te scrollen via buttons.

YouTube-playlist-balk

Update YouTube.com/Charts pagina: Deze pagina is nu overzichtelijker geworden, het is mogelijk om snel te kunnen zien welke video’s populair zijn en tot welke categorie deze behoren. Nu is het ook gemakkelijk om te zien over welke video’s het meest gepraat wordt en door hoeveel gebruikers het gedeeld is. YouTube is de laatste weken hard bezig om het gebruiksgemak te verbeteren.

Youtube-charts

We video: Dit is een uitgebreide versie van YouTube-Create en geeft gebruikers meer mogelijkheden om hun video’s te bewerken vanuit een ‘cloud based’-programma.

YouTube-We-video

YouTube locatie in meer landen en talen: recentelijk zijn Kenia en de Filipijnen toegevoegd aan de landen waar YouTube te zien is. Met deze update komt het aantal landen op 35 en 51 talen. Door onder aan het scherm op locatie te klikken kan je aangeven van welk land en in welke taal je informatie wilt zien.

YouTube-locatie

Slimme abonneer button: De videosite is met een slimme abonneerbutton gekomen, die aangeeft of je al bent aangemeld voor het kanaal van de video.


By | 2017-10-18T09:57:40+00:00 oktober 27th, 2011|Youtube-nieuws|0 Comments

About the Author:

In 1995 is Stefan Rooyackers begonnen als internet marketeer. Hij heeft in de jaren 90 geholpen met de websites van de Postbank, Funda, ABN AMRO, ASR Bank en Independer. In 1999 is hij voorzelf begonnen en gaan specialiseren in SEO en Google Adwords. Later is daar het volledige social media bij gekomen. In 2012 heeft hij Stichting Gezondheid Nederland opgericht. Hiermee wil hij een steentje bijdragen aan een vitalere en duurzame wereld. Deze non profit organisatie maakt onder andere trainingen op het gebied van gezondheid, zowel de lichamelijk als geestelijke gezondheid.