Weer een tevreden cursist geslaagd voor social media cursus

//Weer een tevreden cursist geslaagd voor social media cursus

Weer een tevreden cursist geslaagd voor social media cursus

Gisteren hebben we bij Internet Marketing Nederland weer een tevreden cursist onze social media cursus kunnen laten afronden. De cursist heeft bij ons het gehele cursus traject doorgelopen en is zelf nu vaardig genoeg om de volgende social media platformen te beheren en zelfstandig up to date te houden:

Google Analytics, Facebook, Twitter, Linkedin, Youtube, Foursquare, Dig.

Ook heeft de cursist nu genoeg kennis in huis om te denken aan zijn zoekmachine marketing (SEO, SEA, SEM) en is hem geleerd om de juiste content voor het web te creëren.

social-media-cursusBinnen Internet Marketing Nederland worden deelnemers opgeleid tot social media consultant. De opleiding gebeurd niet in een traditionele klaslokaal maar is praktijk gericht, het ontwikkelen van vaardigheden staat hierbij centraal. De doelstelling van de opleiding is om de leerling zowel theoretisch als praktijkgericht te laten leren.

De opleiding is een uitgebreid 12 weken lesprogramma  waarin de cursist de kans krijgt zijn theoretische kennis op te halen en om te zetten in praktijkervaring. Want social media is vooral doen. Tevens zal de cursist omgeven zijn met internet marketeers en internet specialisten die allen meer dan 10 jaar ervaring met social media en webdesign hebben. Een omgeving waarin de cursist zich kan ontplooien als een echte social media expert.

Heeft u zelf interesse in deze social media opleiding of één van onze overige diensten neem dan vrijblijvend contact met ons op:

Contact

Internet Marketing Nederland
Torenallee 20
postbus 1487
5616 LW Eindhoven
Tel: 040-401 20 77
 
of kijk op: http://blog.nederlandinternet.nl/1op1cursus/ 
By | 2017-10-18T09:57:38+00:00 november 4th, 2011|Internet Marketing|0 Comments

About the Author:

In 1995 is Stefan Rooyackers begonnen als internet marketeer. Hij heeft in de jaren 90 geholpen met de websites van de Postbank, Funda, ABN AMRO, ASR Bank en Independer. In 1999 is hij voorzelf begonnen en gaan specialiseren in SEO en Google Adwords. Later is daar het volledige social media bij gekomen. In 2012 heeft hij Stichting Gezondheid Nederland opgericht. Hiermee wil hij een steentje bijdragen aan een vitalere en duurzame wereld. Deze non profit organisatie maakt onder andere trainingen op het gebied van gezondheid, zowel de lichamelijk als geestelijke gezondheid.