Vernieuwde versie Internet Marketing Strategie cursus nu uit op DVD

//Vernieuwde versie Internet Marketing Strategie cursus nu uit op DVD

Vernieuwde versie Internet Marketing Strategie cursus nu uit op DVD

Na wekenlang zwoegen, editen, renderen, fine-tunen en aanpassen is hij er dan eindelijk: de ingesproken versie van de Internet Marketing Strategie cursus-DVD!

Wat kunt u zoal verwachten?

De voornaamste elementen van Internet Marketing duidelijk en zorgvuldig uitgelegd. Van SEO tot SEA, van affiliate marketing tot website usability, en van Facebook tot Twitter: je kunt nu op je eigen tempo de Internet Marketing strategie van je bedrijf of organisatie vormgeven.
De DVD biedt niet alleen een overzicht van het brede scala aan mogelijkheden op Internet Marketing-gebied maar ook van de kansen en valkuilen van de belangrijkste platforms.
Net als de Internet Marketing Strategie cursus helpt de DVD je antwoord te vinden op vragen als:

  • Waarom wordt mijn website bijna niet bezocht?
  • Welke social media platforms zijn het interessant voor mijn bedrijf?
  • Waarom zou ik überhaupt aan de slag moeten met social media?
  • Hoe krijg ik gratis verkeer naar mijn website?
  • Wat zijn de kosten en baten van SEO, SEA en social media?

In het kort: IMNL neemt je op je eigen tempo door middel van een 450 sheets-tellende presentatie mee in de Internet Marketing-sector.

Heb je reeds deel genomen aan één van onze cursussen of workshops?

Je betaalt dan niet de originele prijs van €99,- maar slechts €30,- (excl. BTW).
De enige voorwaarde: je dient de DVD binnen drie weken na het volgen van de cursus of workshop te bestellen.

Geïnteresseerd? bestel de DVD dan hier!

Heb je nog vragen of opmerkingen? Neem dan contact met ons op via info@imnl.nl.

By | 2017-10-18T09:56:33+00:00 maart 22nd, 2012|Internet Marketing|0 Comments

About the Author:

In 1995 is Stefan Rooyackers begonnen als internet marketeer. Hij heeft in de jaren 90 geholpen met de websites van de Postbank, Funda, ABN AMRO, ASR Bank en Independer. In 1999 is hij voorzelf begonnen en gaan specialiseren in SEO en Google Adwords. Later is daar het volledige social media bij gekomen. In 2012 heeft hij Stichting Gezondheid Nederland opgericht. Hiermee wil hij een steentje bijdragen aan een vitalere en duurzame wereld. Deze non profit organisatie maakt onder andere trainingen op het gebied van gezondheid, zowel de lichamelijk als geestelijke gezondheid.