Twitter, nu nog visueler!

//Twitter, nu nog visueler!

Twitter, nu nog visueler!

Zoals misschien sommigen van jullie hebben gemerkt ziet de profielpagina van Twitter er sinds gisteren anders uit. Dit is nog niet bij iedere gebruiker doorgevoerd, maar dat zal binnenkort wel het geval zijn. De nieuwe update houdt vooral nieuwe visuele versterking in.

Naast je profiel foto en je achtergrond kun je nu een nieuw plaatje invoegen. De ‘Header Image’, zo noemen ze de grote afbeelding bovenaan je profiel. Dit kennen we inmiddels van de Facebook Timeline en Google+. Mensen van het bedrijf erkennen het feit dat mensen erg visueel ingesteld zijn. Met een header image kun je gewoonweg meer over jezelf of het bedrijf vertellen. Ook een voordeel is dat je volger gelijk een beeld van je krijgt. Een goede first impression is nooit verkeerd. En dus ook een goede manier van ‘branding’.

Nederland_Internet_Twitter-nieuwe-header-595x445

Wil je weten of jouw profielpagina al deze nieuwe mogelijkheid bezit? Kijk onder je settings-button in Twitter en dan onder het kopje ‘Design’.

Ben je hier net zo kritisch over als toen de Facebook Timeline uitkwam of zie je dit wel zitten?

Wil je meer te weten komen over Twitter? Kijk dan nu op onze webshop www.nederlandinternet.nl/

By | 2017-10-18T09:55:44+00:00 september 19th, 2012|twitter|0 Comments

About the Author:

In 1995 is Stefan Rooyackers begonnen als internet marketeer. Hij heeft in de jaren 90 geholpen met de websites van de Postbank, Funda, ABN AMRO, ASR Bank en Independer. In 1999 is hij voorzelf begonnen en gaan specialiseren in SEO en Google Adwords. Later is daar het volledige social media bij gekomen. In 2012 heeft hij Stichting Gezondheid Nederland opgericht. Hiermee wil hij een steentje bijdragen aan een vitalere en duurzame wereld. Deze non profit organisatie maakt onder andere trainingen op het gebied van gezondheid, zowel de lichamelijk als geestelijke gezondheid.