Tijdelijke actie: Gratis boek “geld verdienen met Twitter”

//Tijdelijke actie: Gratis boek “geld verdienen met Twitter”

Tijdelijke actie: Gratis boek “geld verdienen met Twitter”

Geld verdienen met Twitter: nu tijdelijk gratis

Actie: tijdelijk gratis!

Het e-book van Geld verdienen met Twitter’ geschreven door Stefan Rooyackers is nu tijdelijk gratis te downloaden! De actie loopt t/m 29 november.

Klik op de onderstaande link en vul bij afrekenen de volgende code in: lcjhyvsc
www.nederlandinternet.nl

Altijd al iets met social media willen doen voor uw bedrijf maar nooit de kennis gehad? Internet Marketing Nederland brengt nu vier social media boeken uit om uw kennis te vergroten op social media gebied voor uw bedrijf.

‘Geld verdienen met Twitter’

Twitter is één van de bekendste vormen van social media wereldwijd en is een belangrijke vorm van online communicatie. Maar wat is Twitter nu, waar is het ontstaan en hoe moet er met deze communicatievorm omgegaan worden? Dit is nog bij velen onbekend. In dit boek wordt u wegwijs gemaakt door Stefan Rooyackers over het fenomeen en hoe u het kunt inzetten in uw voordeel.

Stefan Rooyackers van Internet Marketing NederlandZakelijk gebruik

Twitter gezien vanuit het oogpunt van uw bedrijf, kort gezegd, Twitter is een website die u kunt inzetten om relaties op te bouwen met uw volgers en u kunt het gebruiken om een zakelijk netwerk op te bouwen. De meest voor de handliggende reden om Twitter te gebruiken is om nieuwe klanten te werven en kennis met uw bedrijf te laten maken.

Waarom Twitter?

U moet Twitter zien als een groot netwerkevenement. De manier waarop u gewoonlijk een netwerkevenement benadert is de juiste wijze om potentiële klanten op Twitter kunt benaderen. Daarnaast heeft Twitter nog veel meer mogelijkheden voor uw bedrijf. U kunt Twitter namelijk ook gebruiken om:

  • Uw merk te ontwikkelen en promoten;
  • In een dialoog te gaan met personen uit uw klantenbestand;
  • Bij te houden wat er wordt gezegd over uw bedrijf en merk;
  • Een hype te creëren omtrent opkomende evenementen;
  • Individuele werknemers representatief en klantvriendelijk te laten omgaan
By | 2017-10-18T09:57:35+00:00 november 22nd, 2011|Internet Marketing|0 Comments

About the Author:

In 1995 is Stefan Rooyackers begonnen als internet marketeer. Hij heeft in de jaren 90 geholpen met de websites van de Postbank, Funda, ABN AMRO, ASR Bank en Independer. In 1999 is hij voorzelf begonnen en gaan specialiseren in SEO en Google Adwords. Later is daar het volledige social media bij gekomen. In 2012 heeft hij Stichting Gezondheid Nederland opgericht. Hiermee wil hij een steentje bijdragen aan een vitalere en duurzame wereld. Deze non profit organisatie maakt onder andere trainingen op het gebied van gezondheid, zowel de lichamelijk als geestelijke gezondheid.