STOP AIDS NOW op zoek naar meer Facebook likes

//STOP AIDS NOW op zoek naar meer Facebook likes

STOP AIDS NOW op zoek naar meer Facebook likes

Dat steeds meer liefdadigheidsorganisaties gebruikmaken van social media bewijst STOP AIDS NOW . Sinds kort heeft de organisatie een Facebook-fanpagina waarbij fans hun steun voor de strijd tegen aids kunnen betuigen door de pagina te ‘liken’.  Voor iedere like wordt de koffer van BNN presentatrice Nicolette Kluijver gevuld met condooms. Als deze koffer gevuld is 20.000 condooms, zal de presentatrice afreizen naar Kenia om jongeren in de sloppenwijk Kibagare, Nairobi te voorzien van de condooms. Dit hele initiatief komt van De Nationale Postcode Loterij, die iedere like op www.facebook.com/stopaidsnow financiert  met een condoom.

De BNN-ster voelt zich vereerd om gekozen te worden voor deze initiatief en zegt hierover het volgende: “ In spuiten en Slikken gaat het vaak over de positieve, grapigge kanten van jongeren en seks. Maar er is ook de keerzijde van de hiv/aids/soa’s waar ik de aandacht voor wil vragen”

Het promofilmpje kunt u bekijken via de onderstaande link.

http://www.youtube.com/watch?v=o4OU91Th8B8

Surf naar www.facebook.com/stopaidsnow voor meer informatie.

By | 2017-10-18T09:57:41+00:00 oktober 26th, 2011|Nieuwsbrief|0 Comments

About the Author:

In 1995 is Stefan Rooyackers begonnen als internet marketeer. Hij heeft in de jaren 90 geholpen met de websites van de Postbank, Funda, ABN AMRO, ASR Bank en Independer. In 1999 is hij voorzelf begonnen en gaan specialiseren in SEO en Google Adwords. Later is daar het volledige social media bij gekomen. In 2012 heeft hij Stichting Gezondheid Nederland opgericht. Hiermee wil hij een steentje bijdragen aan een vitalere en duurzame wereld. Deze non profit organisatie maakt onder andere trainingen op het gebied van gezondheid, zowel de lichamelijk als geestelijke gezondheid.