Ook het offline verkoopproces verbeteren?

//Ook het offline verkoopproces verbeteren?

Ook het offline verkoopproces verbeteren?

Sandler-Training In samenwerking met Sandler Training willen we klanten de mogelijkheid bieden om tevens op offline gebied het verkoopproces te optimaliseren. Bij Sandler Training zijn ze gespecialiseerd in verkoop- en verkoopmanagement training. Sandler Training heeft wereldwijd +200 vestigingen en is uitgeroepen door de Aberdeen Group tot “Best-in-Class Performance”.

Ervaart u één of meerdere van de volgende zakelijke frustraties?

• Veel offertes, maar het afsluitpercentage blijft laag;
• Lange verkoopcyclus: bedrijven duwen beslissingen voor zich uit;
• Personeelsverloop en moeite met het vinden van goede verkopers;.
• Het verkoopteam gaat niet proactief achter nieuwe prospects aan.

De verkooptraining van Sandler training biedt u de kans om deze frustaties weg te nemen.

Blijvende gedragsverandering en het werkelijk beheersen van nieuwe vaardigheden vereist aanzienlijk meer dan een dagdeel training. Sandler training is opgezet met lange termijn-verandering als uitgangspunt, gedragen door gestage groei en ondersteund met herhaling, oefening, coaching en de nadruk op commitment. Met Sandler training sta je niet alleen. Terwijl je bezig bent te leren hoe je de Sandler methodiek toepast staat je Sandler trainer aan je zijde voor coaching, advies en feedback.

Inhoud van de training

• Overkom de stigma van verkopen
• OK zijn of Niet OK zijn
• Hoe de klant meer gewaardeerd maken
• Kan het stellen van vragen het antwoord zijn
• Het Sandler Selling Systeem (Sub Marine)
• Je (I)dentiteit en je (R)ol (I/R)
• Wat je weet kan tegen je werken
• Negatief (verkopen) gaan tijdens het verkoopproces
• Wie zegt dat (Transaction Analyses)
• Klantenkring ontwikkelen en onderhouden
• De succes driehoek (Gedrag – Attitude – Techniek)

Voor meer informatie over de aanpak die Sandler Training biedt? Download het gratis boekje ‘Waarom verkopers falen’ of neem een kijkje op de website www.amsterdam.sandler.com.

By | 2017-10-18T09:56:31+00:00 april 16th, 2012|Internet Marketing|0 Comments

About the Author:

In 1995 is Stefan Rooyackers begonnen als internet marketeer. Hij heeft in de jaren 90 geholpen met de websites van de Postbank, Funda, ABN AMRO, ASR Bank en Independer. In 1999 is hij voorzelf begonnen en gaan specialiseren in SEO en Google Adwords. Later is daar het volledige social media bij gekomen. In 2012 heeft hij Stichting Gezondheid Nederland opgericht. Hiermee wil hij een steentje bijdragen aan een vitalere en duurzame wereld. Deze non profit organisatie maakt onder andere trainingen op het gebied van gezondheid, zowel de lichamelijk als geestelijke gezondheid.