Ontwerp de perfecte Call to Action

//Ontwerp de perfecte Call to Action

Ontwerp de perfecte Call to Action

Veel ondernemers die het maximale uit hun website willen halen, weten dat het altijd lastig blijft om de juiste Call to Action bij hun doelgroep op te roepen.

De infographic hieronder gemaakt door litmus.com toont in 10 stappen hoe je de juiste Call tot Actie bij jouw doelgroep kan oproepen.

nederland-internet-ontwerp-de-perfecte-call-to-action

By | 2017-10-18T09:56:35+00:00 maart 15th, 2012|Internet Marketing|0 Comments

About the Author:

In 1995 is Stefan Rooyackers begonnen als internet marketeer. Hij heeft in de jaren 90 geholpen met de websites van de Postbank, Funda, ABN AMRO, ASR Bank en Independer. In 1999 is hij voorzelf begonnen en gaan specialiseren in SEO en Google Adwords. Later is daar het volledige social media bij gekomen. In 2012 heeft hij Stichting Gezondheid Nederland opgericht. Hiermee wil hij een steentje bijdragen aan een vitalere en duurzame wereld. Deze non profit organisatie maakt onder andere trainingen op het gebied van gezondheid, zowel de lichamelijk als geestelijke gezondheid.