Omzetten van een persoonlijk profiel naar een bedrijfsprofiel op Facebook

/, Social Media/Omzetten van een persoonlijk profiel naar een bedrijfsprofiel op Facebook

Omzetten van een persoonlijk profiel naar een bedrijfsprofiel op Facebook

internet-marketing-nederland-omzetten-van-een-persoonlijk-profiel-naar-een-bedrijfsprofiel-op-facebook
De laatste tijd komen er steeds meer vragen binnen over het omzetten van een persoonlijk profiel naar een bedrijfsprofiel op Facebook. Dit artikel laat u gratis aan de hand van een video zien hoe u uw persoonlijk profiel omzet naar een bedrijfsprofiel en wat hier de voordelen van zijn.

Voor het omzetten van uw persoonlijke pagina gaat u naar: facebook.com/pages (deze link werkt alleen als u ingelogd bent).

De reden dat er steeds meer vragen over dit onderwerp binnenkomen is denk ik dat mensen een tijd terug “gewoon” begonnen zijn op Facebook en nu pas alle mogelijkheden van dit social media platform beginnen te begrijpen. Het is trouwens ook verboden om als bedrijf een persoonlijk profiel te hebben. Dus om niet het risico te lopen om van Facebook afgegooid te worden kunt u beter vandaag als morgen uw profiel omzetten. Daarnaast zijn er ook nog een flink aantal voordelen van het hebben van een bedrijfspagina.
Deze voordelen zijn:

–          Ongelimiteerd aantal fans

–          Informatie tab met bedrijfsinformatie

–          Mogelijkheid om persoonlijk en als pagina te reageren

–          Zakelijk en privé scheiden zonder telkens opnieuw in te moeten loggen

–          Pagina kan meerdere beheerders hebben

–          Pagina is zichtbaar in de zoekmachine

–          Pagina is ook voor niet fans toegankelijk

–          Mensen kunnen direct op “Vind ik leuk” klikken en zijn dan meteen verbonden met de pagina, zonder dat iemand dat hoeft te bevestigen

Klik op onderstaande link om GRATIS naar het filmpje te gaan:

http://www.nederlandinternet.nl/omzetten-van-persoonlijk-profiel-naar-bedrijfsprofiel.html

 

By | 2017-10-18T09:55:49+00:00 juli 26th, 2012|Facebook, Social Media|0 Comments

About the Author:

In 1995 is Stefan Rooyackers begonnen als internet marketeer. Hij heeft in de jaren 90 geholpen met de websites van de Postbank, Funda, ABN AMRO, ASR Bank en Independer. In 1999 is hij voorzelf begonnen en gaan specialiseren in SEO en Google Adwords. Later is daar het volledige social media bij gekomen. In 2012 heeft hij Stichting Gezondheid Nederland opgericht. Hiermee wil hij een steentje bijdragen aan een vitalere en duurzame wereld. Deze non profit organisatie maakt onder andere trainingen op het gebied van gezondheid, zowel de lichamelijk als geestelijke gezondheid.