Nu een positieve Facebook verandering

//Nu een positieve Facebook verandering

Nu een positieve Facebook verandering

Eindelijk hebben we deze week een keer te maken met een verandering die gelijk positief uitpakt voor de gebruiker. Als je eerst een pagina voor het promoten van je merk of evenement had aangemaakt, gaf Facebook dat automatische een hele lange en moeilijk te onthouden link aan.

Er was eerst wel de mogelijkheid om deze link korter en duidelijker te maken, maar dan moest je meer dan 25 likes hebben. Het goede nieuws is nu dat voor nieuwe en bestaande gebruikers de mogelijkheid is om direct een beter link voor je pagina te maken. Waarschijnlijk heeft Facebook deze verandering een aantal dagen geleden al doorgevoerd maar niks over gemeld, wat wel apart is dat ze hun Pages FAQ nog niet hebben aangepast.

Ik vind dat deze verandering het gebruiksgemak van Facebook als bedrijf wel vergroot.

By | 2017-10-18T09:58:47+00:00 oktober 4th, 2011|Facebook|0 Comments

About the Author:

In 1995 is Stefan Rooyackers begonnen als internet marketeer. Hij heeft in de jaren 90 geholpen met de websites van de Postbank, Funda, ABN AMRO, ASR Bank en Independer. In 1999 is hij voorzelf begonnen en gaan specialiseren in SEO en Google Adwords. Later is daar het volledige social media bij gekomen. In 2012 heeft hij Stichting Gezondheid Nederland opgericht. Hiermee wil hij een steentje bijdragen aan een vitalere en duurzame wereld. Deze non profit organisatie maakt onder andere trainingen op het gebied van gezondheid, zowel de lichamelijk als geestelijke gezondheid.