NS zet sms-alert in tijdens extreem weer

/, Nieuwsbrief/NS zet sms-alert in tijdens extreem weer

NS zet sms-alert in tijdens extreem weer

Om reizigers deze winter beter te informeren lanceert de NS vandaag een sms-dienst die aangepaste dienstregelingen aankondigt. Wie zich abonneert op de gratis berichten service wordt op zijn mobiele telefoon geïnformeerd over aanpassingen in het spoorboekje van de NS als er extreem weer op komst is.
Reizigers ontvangen een dag van te voren een sms als de NS de dienstregeling aanpast op basis van weersverwachtigen.

Afgelopen winter ging het frequent goed mis op het spoor.
In december werden talloze reizigers verrast toen NS een uitgedunde dienstregeling invoerde om het treinverkeer ondanks hevige sneeuwval in beweging te houden.
”Dit is een extra dienst aan de reiziger, maar niet de oplossing of enige informatievoorziening.
Maar een sms ontvangt iedereen altijd, die kun je niet missen”, aldus een woordvoerder van de NS.

De waarschuwingen hebben niet alleen betrekking op de winter maar kunnen ook in de zomer worden uitgegeven.
Als het extreme weer uitblijft, kan NS een aangepaste dienstregeling niet terugdraaien.
Ook bij een acute, grote storing wil de NS zo snel mogelijk een sms versturen.

bron: Metro

By | 2017-10-18T09:58:40+00:00 oktober 18th, 2011|Internet Marketing, Nieuwsbrief|0 Comments

About the Author:

In 1995 is Stefan Rooyackers begonnen als internet marketeer. Hij heeft in de jaren 90 geholpen met de websites van de Postbank, Funda, ABN AMRO, ASR Bank en Independer. In 1999 is hij voorzelf begonnen en gaan specialiseren in SEO en Google Adwords. Later is daar het volledige social media bij gekomen. In 2012 heeft hij Stichting Gezondheid Nederland opgericht. Hiermee wil hij een steentje bijdragen aan een vitalere en duurzame wereld. Deze non profit organisatie maakt onder andere trainingen op het gebied van gezondheid, zowel de lichamelijk als geestelijke gezondheid.