Nieuwsbrief week 49

//Nieuwsbrief week 49

Nieuwsbrief week 49

 

 

internet strategie cursus Nederland internet nieuwsbrief – “December week 49”
gastredacteur

 

Top 10 meest opmerkelijke Twitter verhalen 2011
Twitter verhalen Aan het einde van het jaar komen veel diensten uit met hun 2011 lijstjes. Twitter heeft al een aparte website over Twitter verhalen en heeft nu de meest opmerkelijke verhalen van 2011 in een lijst geplaatst. Deze verhalen staan op http://www.stories.twitter.com en elke maand worden hier Twitter verhalen aan toegevoegd. klik hier.
Chrome verslaat Firefox wereldwijd
Google Chrome De browser Chrome van Google heeft Firefox in de maand november verslagen wat betreft wereldwijd marktaandeel.
Dat blijkt uit gegevens van Statcounter.
In november had Chrome 25,7 procent van de markt in handen terwijl Firefox het moest doen met 25,2 procent. In oktober lagen de verhoudingen nog omgekeerd met respectievelijk 25 en 26,4 procent.klik hier.
Kies je medepasagiers via Facebook en Twitter
KLM In 2012 gaat de KLM het mogelijk maken, om via Facebook de juiste buurman/buurvrouw te kiezen. Door online in te checken kan er aan de hand van de Facebook en Twitterprofielen, gekeken worden welke medepassagiers het beste bij jouw passen.klik hier.
Youtube zet volgende stap in redesign
YouTube-logo YouTube heeft de volgende stap in het re-design van de videosite gezet. Deze nieuwe stap houdt in dat het nu ook mogelijk is om je eigen kanalen aan te passen en deze een eigen design mee te geven. Dit moet het voor professionals nog aantrekkelijk maken om meer te doen met de videosite. klik hier.
Facebook timeline
Facebook-timeline Facebook is vandaag begonnen met Timeline officieel uit te rollen. Ze zijn begonnen in New Zeeland, de verwachting is dat het voor ons binnen enkele dagen beschikbaar is. Op de site van mashable leggen ze het gebruik van Timeline stap voor stap uit. klik hier.
Wil je deze nieuwsbrief niet meer ontvangen? Stuur een E-mail naar info@nederlandinter.nl

.Copyright 2010 | http://www.nederlandinternet.nl/ | All Rights Reserved.

 

 

 

By | 2017-10-18T09:57:32+00:00 december 8th, 2011|Nieuwsbrief|0 Comments

About the Author:

In 1995 is Stefan Rooyackers begonnen als internet marketeer. Hij heeft in de jaren 90 geholpen met de websites van de Postbank, Funda, ABN AMRO, ASR Bank en Independer. In 1999 is hij voorzelf begonnen en gaan specialiseren in SEO en Google Adwords. Later is daar het volledige social media bij gekomen. In 2012 heeft hij Stichting Gezondheid Nederland opgericht. Hiermee wil hij een steentje bijdragen aan een vitalere en duurzame wereld. Deze non profit organisatie maakt onder andere trainingen op het gebied van gezondheid, zowel de lichamelijk als geestelijke gezondheid.