Nieuwe bedrijfspagina’s bij LinkedIn

/, LinkedIn/Nieuwe bedrijfspagina’s bij LinkedIn

Nieuwe bedrijfspagina’s bij LinkedIn

Er zijn al ruim twee miljoen bedrijven zijn actief op LinkedIn. Onlangs werd aangekondigd dat het zakelijke netwerk een nieuwe versie van bedrijfspagina’s uit gaat rollen. In eerste instantie zouden deze beschikbaar gemaakt worden voor een klein aantal bedrijven waaronder Philips, Citi, HP en Dell. Een optie is dat bedrijven eenvoudig een grote foto kunnen toevoegend aan de pagina vergelijkbaar met Google+, Facebook en sinds kort ook Twitter.

Nieuw is ook onder andere de feature genaamd ‘Featured Update’ waarmee bedrijven eenvoudig bedrijfsupdates kunnen uitlichten. Dit is vergelijkbaar met Facebook. Een dergelijke bedrijfsupdate, ofwel bericht, kan gratis 48 uur lang uitgelicht worden. Een screenshot van de nieuwe bedrijfspagina’s zie je hieronder.

Nederland_Internet_linkedin_pagina

By | 2017-10-18T09:55:40+00:00 oktober 9th, 2012|blog, LinkedIn|0 Comments

About the Author:

In 1995 is Stefan Rooyackers begonnen als internet marketeer. Hij heeft in de jaren 90 geholpen met de websites van de Postbank, Funda, ABN AMRO, ASR Bank en Independer. In 1999 is hij voorzelf begonnen en gaan specialiseren in SEO en Google Adwords. Later is daar het volledige social media bij gekomen. In 2012 heeft hij Stichting Gezondheid Nederland opgericht. Hiermee wil hij een steentje bijdragen aan een vitalere en duurzame wereld. Deze non profit organisatie maakt onder andere trainingen op het gebied van gezondheid, zowel de lichamelijk als geestelijke gezondheid.