Nieuwbrief week 47

//Nieuwbrief week 47

Nieuwbrief week 47

 
 
Gratis social media cursu Nederland internet nieuwsbrief – “November week 47”
 

gastredacteur

Social Media Workshop 23 november, Rosmalen
logo nli  

Door de opkomst van social media stijgt de macht van de klanten c.q. het volk. De klant is niet langer alleen koning maar kan zich als dictator opstellen. Grote ondernemingen weten dit en monitoren de social media platforms en trachten klanten als kleine brandjes in de kiem te smoren. Het volk is immers via social media in staat om niet alleen regelingen te laten vallen maar ook bedrijven. Groot en klein.klik hier.

Facebook foto helpt familie om verloren man terug te vinden
Facebook-helpt   Facebook heeft weer laten zien hoe belangrijk het is als een lokaal communicatie kanaal, nadat het hielp een vermiste man terug te brengen naar zijn familie, ondanks dat geen van de familiedleden het sociaal netwerk gebruiken.klik hier.
Zet handmatig je YouTube design om
YouTube   Elke keer als je dan naar YouTube gaat, zal de oude pagina geladen worden.Gelukkig hebben we voor jou een makkelijke oplossing hier voor gevonden, waardoor je het nieuwe design ook krijgt te zien. De oplossing is alleen toe te passen als je gebruikt maakt van de internetbrowsers Firefox en Chrome.klik hier.
Tijdelijke actie: Gratis boek “geld verdienen met Twitter”
Geld verdienen met Twitter   Het e-book van Geld verdienen met Twitter’ geschreven door Stefan Rooyackers is nu tijdelijk gratis te downloaden! De actie loopt t/m 29 november.klik hier.
Gesponsorde succes-verhalen
  gesponsorde videos Het is mij opgevallen dat steeds meer social media platformen gebruik gaan maken van gesponsorde succes-verhalen. Facebook maakt daarbij gebruik van Ticker, waarbij gesponsorde nieuwsberichten getoond worden. klik hier.
Wil je deze nieuwsbrief niet meer ontvangen? Stuur een E-mail naar info@nederlandinter.nl
.
Copyright 2010 | http://www.nederlandinternet.nl/ | All Rights Reserved.
By | 2017-10-18T09:57:34+00:00 november 25th, 2011|Nieuwsbrief|0 Comments

About the Author:

In 1995 is Stefan Rooyackers begonnen als internet marketeer. Hij heeft in de jaren 90 geholpen met de websites van de Postbank, Funda, ABN AMRO, ASR Bank en Independer. In 1999 is hij voorzelf begonnen en gaan specialiseren in SEO en Google Adwords. Later is daar het volledige social media bij gekomen. In 2012 heeft hij Stichting Gezondheid Nederland opgericht. Hiermee wil hij een steentje bijdragen aan een vitalere en duurzame wereld. Deze non profit organisatie maakt onder andere trainingen op het gebied van gezondheid, zowel de lichamelijk als geestelijke gezondheid.