Nederland Internet één van de winnaars van de Who Is John Galt game.

In deze ‘Battle’ gingen 50 teams van de generatie Y (bestaande uit maximaal 3 personen) de strijd met elkaar aan gedurende 15 april t/m 15 mei met als doel zoveel mogelijk ‘exposure’ te krijgen voor hun eigen, fake, online ‘identity’. Nederland Internet kreeg de naam Bjorn Buyink toegewezen. Aan deze naam werd een persoon door middel van een historie, hobbies, opleidingen, reiservaringen, ambities en werkervaring. Nederland Internet heeft voor Bjorn Social Media accounts aangemaakt. Via verschillende strategieën kreeg Bjorn met name op LinkedIn ontzettend veel volgers (797!). Op zijn Blog is te zien dat Bjorn gespecialiseerd is in Affiliate Marketing. Dit is ook terug te zien bij zijn connecties op LinkedIn en Twitter. Ook komt er dagelijks een Online dagblad uit over Affiliate Marketing onder de naam van Bjorn Buyink. Dit maakte dat de fake identiteit Bjorn Buyink voor velen niet van echt te onderscheiden was.

seo prijs winnaar

De trotse winnaars van de ‘Who Is John Galt’ game.