LinkedIn Signal

//LinkedIn Signal

LinkedIn Signal

LinkedIn-Signal-LogoLinkedin heeft de afgelopen weken een aantal update’s door gevoerd waaronder Linkedin Signal. Onder het tabblad News vind je actueel nieuws en kan je interessante nieuwsartikelen bewaren onder Saved Articles nu kan je dus ook zelf relevante nieuws gaan zoeken via Signal.

‘Signal’ is een nieuwe functie dat signaleert op basis van filters(keywords) door alle statusupdates van je connecties en alle nieuwsartikelen. Het is een handige tool als je als bedrijfsmanager bijvoorbeeld wilt weten wat jouw personeel zoal te melden heeft over het bedrijf.

Verder biedt deze functie informatie vanuit meerdere kanalen, waaronder Twitter, zodat je niet steeds hoeft te switchen tussen meerdere schermen en bronnen.

Filters veranderen je newsfeed van oninteressante updates en links in iets die je kunt gebruiken om het bedrijf te helpen. Signals maakt het mogelijk om informatie aan te scherpen waarin jij het meest bent geïnteresseerd, bijvoorbeeld updates van collega’s of anderen in wie je geïnteresseerd bent.

De 8 filters waarmee je in de stream kunt navigeren:

    • Network
    • Industry
    • Company
    • Location
    • Time Posted
    • Geo/Region
    • School
    • gewoon de meest populaire hashtags.

Search: Vind informatie op basis van sleutelwoorden, topics en mensen in jouw stream. LinkedIn maakt het van nature al mogelijk om snel relevante informatie te vinden over specifieke menden of merken.

Real-time: Je kunt ook een auto-updatende stream van schatbare content van LinkedIn gebruikers zien. Er komt dan een alert aan de top van de stream zodra nieuwe data verkrijgbaar is. Je hoeft de pagina niet meer te refreshen voor de laatste updates.

Trending Links:  Signals verzamelt alle gedeelde links van status updates zodat je kunt zien welke de meest populair zijn gebaseerd op jouw zoekopdracht.

Who’s Shared This?:  Naast dat je kunt welke links populair zijn, kunt je ook zien wie deze links heeft gedeeld waardoor ze populair zijn geworden. Deze lijst kun je nu verfijnen naar industry, company en regio. Als je berichten voor een blog post of een artikel in de digitale bedrijf nieuwsbrief schrijft en deze populair zijn, kan je nu zien wie deze artikel deelde en het populair maakte.

By | 2017-10-18T09:57:41+00:00 oktober 25th, 2011|LinkedIn|0 Comments

About the Author:

In 1995 is Stefan Rooyackers begonnen als internet marketeer. Hij heeft in de jaren 90 geholpen met de websites van de Postbank, Funda, ABN AMRO, ASR Bank en Independer. In 1999 is hij voorzelf begonnen en gaan specialiseren in SEO en Google Adwords. Later is daar het volledige social media bij gekomen. In 2012 heeft hij Stichting Gezondheid Nederland opgericht. Hiermee wil hij een steentje bijdragen aan een vitalere en duurzame wereld. Deze non profit organisatie maakt onder andere trainingen op het gebied van gezondheid, zowel de lichamelijk als geestelijke gezondheid.