Internet Marketing Strategiedag in Rijswijk

/, Internet Marketing/Internet Marketing Strategiedag in Rijswijk

Internet Marketing Strategiedag in Rijswijk

Gisteren vond er weer een internet marketing strategie dag plaats op de locatie Rijswijk en we waren dit keer weer volledig overboekt. Met een gevuld lokaal van 53 deelnemers die variërend waren vanuit de communicatie, consultancy en ICT sector waren wij die dag van start gegaan. Ook waren er deze dag weer veel ZPPers en MKB ondernemers als deelnemers aanwezig, omdat dit voor hun natuurlijk de ideale basis cursus is om hun eigen internetstrategie te kunnen gaan bepalen of eventueel bijstellen. Maar de leukste uitkomst over de deelnemers van gisteren was dat er zich dit keer ook een paar internet marketeers en website bouwers in de zaal bevonden. Ze gaven hierover aan dat ze hoopte dat wij ze aan de hand van deze cursus meer  konden gaan bijscholen over de snelle veranderingen van hun dynamisch vakgebied.

internet-marketing-cursus-rijswijk

Binnen deze cursus wordt er altijd veel persoonlijke aandacht besteed aan hoe je een bedrijf het beste kan gaan positioneren binnen het veranderende en wanneer je niet uitkijkt ook veranderlijke internet. Veel ondernemers en medewerkers worden binnen deze cursus de kracht van Social media en Google voor hun bedrijf bijgebracht en worden er geleerd om hier uiteindelijk een eigen invulling aan te kunnen gaan geven. Wij willen zelf vooral ook deelnemers aan de hand van deze specifieke cursus ]inspireren en motiveren om ook online een toegevoegde waarde te gaan bieden voor hun doelgroep.

Ondanks dat we dit keer beschikte over een groot gezelschap maakte Stefan Rooijackers de cursus toch nog steeds zo persoonlijk mogelijk door het bieden van antwoorden op de meest uiteenlopende vragen. Deze vragen waren bijvoorbeeld dan “Waarom zou ik een Google + account aanmaken als het een exacte kopie is van Facebook?” waarop Stefan vervolgens uitlegt dat een Google + account straks je paspoort gaat vormen voor alle andere producten die geproduceerd zijn door Google, en dan gaat het over zowel de producten die nu als in de toekomst nog  gelanceerd gaan worden. Maar dit soort vragen worden natuurlijk altijd nog gevolgd door een verdere uitleg over wat dan de toegevoegde waarde  van Google+ is voor je bedrijf en wat dan Google plannen zijn zoals bijvoorbeeld een koppeling van Google+ met hun succesvolle zoekmachine.

Veel mensen ervaren deze internet marketing strategie dag als leerzaam en vernieuwend en gingen bijna allemaal weer op weg naar huis met nieuwe visies en ideeën over hoe ze zichzelf nog krachtiger op het internet konden positioneren. Wijzelf daartegen waren veel meer tevreden met de 9 gemiddeld die we scoorde op de evaluatie formulieren van de deelnemers.

internet-marketing-nederland-internet-marketing-strategiedag-in-rijswijk

By | 2017-10-18T09:55:37+00:00 oktober 23rd, 2012|blog, Internet Marketing|0 Comments

About the Author:

In 1995 is Stefan Rooyackers begonnen als internet marketeer. Hij heeft in de jaren 90 geholpen met de websites van de Postbank, Funda, ABN AMRO, ASR Bank en Independer. In 1999 is hij voorzelf begonnen en gaan specialiseren in SEO en Google Adwords. Later is daar het volledige social media bij gekomen. In 2012 heeft hij Stichting Gezondheid Nederland opgericht. Hiermee wil hij een steentje bijdragen aan een vitalere en duurzame wereld. Deze non profit organisatie maakt onder andere trainingen op het gebied van gezondheid, zowel de lichamelijk als geestelijke gezondheid.