IMNL zoekt testers voor de nieuwste internet marketing methodes!

/, Internet Marketing/IMNL zoekt testers voor de nieuwste internet marketing methodes!

IMNL zoekt testers voor de nieuwste internet marketing methodes!

“Wij geven 10 Jaarabonnementen weg voor de IMNL Academy in ruil voor het testen van de nieuwste methodes!”

 “Als vooruitstrevend internet marketing bureau zijn wij van IMNL constant op zoek naar de nieuwste trends en ontwikkelingen binnen het internet. Heel vaak komen wij dan ook diverse Amerikaanse methodes/strategieën tegen waarvan wordt beweerd dat ze letterlijk wonderen kunnen gaan verrichten voor bedrijven op het internet. Wij van IMNL willen deze methodes wel eens aan de test gaan onderwerpen en zouden daarvoor graag gebruik willen maken van jouw hulp”.

De eerste 10 mensen die zich vanaf vandaag aanmelden voor een rol als IMNL tester ontvangen van ons toegang tot de gehele IMNL academie inclusief het onderdeel “Amerikaanse strategieën” dat volledig vol zit met de allernieuwste internet methodes. Deze methodes zijn door ons aangekocht van populaire Amerikaanse internet forums en worden op deze wijze volledig gratis aangeboden aan IMNL testers.

Wij hebben vooral behoefte aan externe testers, omdat wij nieuwsgierig zijn naar de toegevoegde waarde van deze methodes binnen diverse bedrijven en websites.  Daarnaast willen wij ook meer inbreng van jullie, onze gebruikers verkrijgen door middel van de testuitkomsten. Maar als Online leersysteem vinden wij het vooral belangrijk dat jullie er iets van leren en dat jullie door het testen van deze methodes meer kennis op gaan doen over jullie eigen mogelijkheden binnen het internet.

Bent je enthousiast geworden na het lezen van deze oproep en wil je jezelf graag aanmelden?

Neem dan even een kijkje op de volgende link voor meer informatie:

By | 2017-10-18T09:55:41+00:00 september 27th, 2012|blog, Internet Marketing|0 Comments

About the Author:

In 1995 is Stefan Rooyackers begonnen als internet marketeer. Hij heeft in de jaren 90 geholpen met de websites van de Postbank, Funda, ABN AMRO, ASR Bank en Independer. In 1999 is hij voorzelf begonnen en gaan specialiseren in SEO en Google Adwords. Later is daar het volledige social media bij gekomen. In 2012 heeft hij Stichting Gezondheid Nederland opgericht. Hiermee wil hij een steentje bijdragen aan een vitalere en duurzame wereld. Deze non profit organisatie maakt onder andere trainingen op het gebied van gezondheid, zowel de lichamelijk als geestelijke gezondheid.