Het verhaal achter de Tweets

//Het verhaal achter de Tweets

Het verhaal achter de Tweets

Twitter heeft onlangs een collectie van Twitter-verhalen onthuld die gebruikers eraan dienen te herinneren hoe de mensheid van de micro-sharing dienst de wereld kleiner maakt.

Op www.stories.twitter.com is nu een collectie van 20 korte verhalen van gebruikers te lezen, die bestaan uit 100 à 150 woorden. Zo is er een hartverwarmende verhaal te lezen over een gebruiker die de boekenwinkel van zijn moeder redde en een filmcriticus die veel gebruik maakte van Twitter na zijn stem te hebben verloren. Een twitteraar heeft zelfs een orgaandonatie kunnen  krijgen na de volgende tweet te hebben verzonden: “Sh*t I need a kidney.” Ook verhalen van  bekende merken, als Burberry, die gebruik maken van de dienst zijn te lezen op de website.

Hiermee blijkt de collectie een kortere en betere opvolging  te zijn van de “Twitter Tales”, die de social mediadienst in Augustus vorig jaar uitbracht.

By | 2017-10-18T09:57:39+00:00 november 2nd, 2011|Nieuwsbrief|0 Comments

About the Author:

In 1995 is Stefan Rooyackers begonnen als internet marketeer. Hij heeft in de jaren 90 geholpen met de websites van de Postbank, Funda, ABN AMRO, ASR Bank en Independer. In 1999 is hij voorzelf begonnen en gaan specialiseren in SEO en Google Adwords. Later is daar het volledige social media bij gekomen. In 2012 heeft hij Stichting Gezondheid Nederland opgericht. Hiermee wil hij een steentje bijdragen aan een vitalere en duurzame wereld. Deze non profit organisatie maakt onder andere trainingen op het gebied van gezondheid, zowel de lichamelijk als geestelijke gezondheid.