Groupon twijfelt over moment beursgang

/, Real Time Marketing/Groupon twijfelt over moment beursgang

Groupon twijfelt over moment beursgang

De Amerikaanse advertentiewebsite Groupon twijfelt door de onzekere situatie op de markten over het juiste moment voor de geplande beursgang.

kijk voor het gehele artikel op nu.nl

By | 2017-10-18T09:59:31+00:00 september 7th, 2011|Nieuwsbrief, Real Time Marketing|0 Comments

About the Author:

In 1995 is Stefan Rooyackers begonnen als internet marketeer. Hij heeft in de jaren 90 geholpen met de websites van de Postbank, Funda, ABN AMRO, ASR Bank en Independer. In 1999 is hij voorzelf begonnen en gaan specialiseren in SEO en Google Adwords. Later is daar het volledige social media bij gekomen. In 2012 heeft hij Stichting Gezondheid Nederland opgericht. Hiermee wil hij een steentje bijdragen aan een vitalere en duurzame wereld. Deze non profit organisatie maakt onder andere trainingen op het gebied van gezondheid, zowel de lichamelijk als geestelijke gezondheid.