Groupon: duimpje omhoog

//Groupon: duimpje omhoog

Groupon: duimpje omhoog

Groupon komt binnenkort (naar verwachting binnen 6 maanden) met een innovatie die op het hele Internet zijn weerga niet kent. De innovatie is zo vernieuwend en zo creatief dat Facebook en Google er zelfs een puntje aan kunnen zuigen.

Deze innovatie is niets minder dan, houd je vast: de integratie van een ‘thumbs up’-toepassing. Ik zal je de technische details besparen: in het  kort komt het er op neer dat  Op deze manier, zo zegt Groupon kan het bedrijf ervoor zorgen dat deals worden gefilterd op populariteit: des te meer duimpjes omhoog, des te prominenter de deal wordt gepresenteerd op de Groupon-website (en wellicht in de nieuwsbrief). Volgens Groupon kan deze nieuwe feature ervoor zorgen dat aanbiedingen afgestemd worden op de voorkeuren van gebruikers.

Het resultaat: geen dagelijkse e-mailtjes waarin je overspoeld wordt met (grotendeels volkomen zinloze en overbodige) aanbiedingen. Een subliem plan.

Hadden Facebook en Google+ nu ook maar dergelijke mogelijkheden.. iets als een like-knop of een +1-knop. O nee, wacht..

(Bron: Mashable)

By | 2017-10-18T09:56:37+00:00 februari 13th, 2012|Internet Marketing|0 Comments

About the Author:

In 1995 is Stefan Rooyackers begonnen als internet marketeer. Hij heeft in de jaren 90 geholpen met de websites van de Postbank, Funda, ABN AMRO, ASR Bank en Independer. In 1999 is hij voorzelf begonnen en gaan specialiseren in SEO en Google Adwords. Later is daar het volledige social media bij gekomen. In 2012 heeft hij Stichting Gezondheid Nederland opgericht. Hiermee wil hij een steentje bijdragen aan een vitalere en duurzame wereld. Deze non profit organisatie maakt onder andere trainingen op het gebied van gezondheid, zowel de lichamelijk als geestelijke gezondheid.