Vervolg van de installatie.

Als het goed is heb je nu een werkende Office.
Zo niet, ga dan terug naar de eerste stappen:
https://www.imnl.nl/blog/faq-items/hoe-installeer-ik-office-2019-professional/

 

  1. U klikt nu op sluiten en daarna dient u een programma te openen, bijvoorbeeld Word, u krijgt dan bij het openen het volgende scherm:

  1. Bekijk nu eerst de video voordat u verder gaat, en doe alles 1 op 1 na!
    Video:

    U geeft dan uw licentie en klikt op Office activeren:

  1. LET NU GOED OP

    U krijgt daarna het volgende scherm:

 

  1. Klik daarna dadelijk op “telefonisch activeren”

 

 

  1. Je kiest dan je land en ziet dan onderaan een hoop cijfers staan in blokken van zes of zeven.

  1. Neem de telefoon niet ter hand maar klik op volgende link: https://bit.ly/2QrOxMU (opent in new tabblad)

 

  1. Kies daarna het aantal digits/cijfers dat u ziet staan in de vorige afbeelding in stap 2

 

  1. Geef de cijfers in en klik op submit:

  1. Indien u na dit scherm deze foutmelding zou krijgen, graag een screenshot van deze foutmelding met uw licentiecode sturen naar nicole@interplein.nl.Note: U heeft ondertussen een werkende versie van Office wanneer de installatie goed gelukt is en heeft 30 dagen te tijd dit om op te lossen.Heeft u geen foutmelding gehad, dan mag u verder gaan naar stap 16.

  1. In het volgende scherm geeft u het cijfer 0 in en drukt u op submit

  1. U krijgt nu cijfers terug in blokken welke u dient in te geven in stap 3 van het activatiescherm van uw software en klik op volgende

 

 

  1. U zal zien dat nu uw software geactiveerd is.

 

Klaar.

 

Notes
Deze licentie is over te zetten (zonder gratis support) op een nieuwe computer.
De garantie bedraagt 18 maanden.

Mocht er ergens een foutmelding optreden, kijk dan eerst bij foutmeldingen

voor dat u contact opneemt.

Heb jij een probleem met je Office licentie installatie? Mail dan naar info@interplein.nl :

  1. In welke stap van de installatie loop je vast?
    https://www.imnl.nl/blog/faq-items/hoe-installeer-ik-office-2019-professional/
  2. Graag een screenshot van de foutmelding.
  3. Zorg dat je licentiecode in de mail terug te vinden is

We geven geen support via de telefoon omdat dit voor beide partijen niet efficient is.

Wanneer u een andere taal wenst,

Installeer de taal die u wenst:
https://support.office.com/nl-nl/article/languageaccessory-pack-voor-office-82ee1236-0f9a-45ee-9c72-05b026ee809f

 

Of bekijk onze eigen video: