Na maanden-, misschien zelfs wel jarenlange frustratie over hoe moeilijk het wel niet is antwoord te krijgen op vragen als “hoe verander ik de taal van mijn account”, “hoe maak ik een bedrijfspagina aan” of “hoe voeg ik bedrijfspagina’s samen” is er dan nu eindelijk een zichtbare verandering in het Facebook Helpcentrum.

Een nieuwe (naar mijn mening op Windows Metro-lijkende) look en een betere navigatie lijken erop te wijzen dat Facebook (eindelijk) heeft geluisterd naar de frustratie van haar gebruikers en het doolhof dat haar Helpcentrum was om te vormen tot een efficiënt, eenvoudig navigeerbare vraagbaak.

Hieronder een screenshot (klik op de screenshot om naar het nieuwe helpcentrum te gaan).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wat vind je van het nieuwe design van het Facebook Helpcentrum? Een verbetering? Of weinig nieuws? Laat het me weten in de reacties.

Ondanks de nieuwe layout van het Helpcentrum toch op zoek naar een betrouwbare, up-to-date bron van informatie over Facebook? Neem dan eens een kijkje op de Internet Marketing Nederland Academy.

 

Nieuwsbrief actie gemist?

Klik hier om de alle nieuwsbrieven te zien