Eindelijk! Facebook introduceert nieuwe layout voor Helpcentrum

/, Facebook, Nieuwsbrief, Social Media/Eindelijk! Facebook introduceert nieuwe layout voor Helpcentrum

Eindelijk! Facebook introduceert nieuwe layout voor Helpcentrum

Na maanden-, misschien zelfs wel jarenlange frustratie over hoe moeilijk het wel niet is antwoord te krijgen op vragen als “hoe verander ik de taal van mijn account”, “hoe maak ik een bedrijfspagina aan” of “hoe voeg ik bedrijfspagina’s samen” is er dan nu eindelijk een zichtbare verandering in het Facebook Helpcentrum.

Een nieuwe (naar mijn mening op Windows Metro-lijkende) look en een betere navigatie lijken erop te wijzen dat Facebook (eindelijk) heeft geluisterd naar de frustratie van haar gebruikers en het doolhof dat haar Helpcentrum was om te vormen tot een efficiënt, eenvoudig navigeerbare vraagbaak.

Hieronder een screenshot (klik op de screenshot om naar het nieuwe helpcentrum te gaan).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wat vind je van het nieuwe design van het Facebook Helpcentrum? Een verbetering? Of weinig nieuws? Laat het me weten in de reacties.

Ondanks de nieuwe layout van het Helpcentrum toch op zoek naar een betrouwbare, up-to-date bron van informatie over Facebook? Neem dan eens een kijkje op de Internet Marketing Nederland Academy.

 

By | 2017-10-18T09:55:40+00:00 oktober 3rd, 2012|blog, Facebook, Nieuwsbrief, Social Media|0 Comments

About the Author:

In 1995 is Stefan Rooyackers begonnen als internet marketeer. Hij heeft in de jaren 90 geholpen met de websites van de Postbank, Funda, ABN AMRO, ASR Bank en Independer. In 1999 is hij voorzelf begonnen en gaan specialiseren in SEO en Google Adwords. Later is daar het volledige social media bij gekomen. In 2012 heeft hij Stichting Gezondheid Nederland opgericht. Hiermee wil hij een steentje bijdragen aan een vitalere en duurzame wereld. Deze non profit organisatie maakt onder andere trainingen op het gebied van gezondheid, zowel de lichamelijk als geestelijke gezondheid.