De rode draad

/, Nieuwsbrief/De rode draad

De rode draad

de-rode-draad

de-rode-draad

De rode draad
Laten we de rode draad bekijken van hoe we deze internetmarketingcursus gaan doorlopen.

1.-het-verleden

1.-het-verleden

1. Het verleden
Om te beginnen kijken we naar het verleden. Wat heb je goed of juist fout gedaan? Alles wat fout gedaan is, moet opgelost worden.

2. Trends: web 3.0 en web 4.0
We gaan vervolgens kijken naar de toekomst. Het is belangrijk om te weten waar we online naartoe gaan. Dit kan ook jouw strategie beïnvloeden.

2b. De toekomst: 2 tot 5 jaar
Mocht je vast in de wat verdere toekomst willen kijken, start dan even dit filmpje en pauzeer deze trainingsmodule. Er staan meer links op hoe ons leven er straks uit gaat zien.

2.-de-toekomst-(2-5jaar)

2.-de-toekomst-(2-5jaar)

http://youtu.be/6Cf7IL_eZ38

3. Waar zitten jouw klanten?
Na de trends gaan we naar het heden. Waar zitten nu jouw potentiële klanten?

3.-waar-zitten-uw-klanten

3.-waar-zitten-uw-klanten

4. Wat kan je zelf en wat besteed je liever uit?
Het is belangrijk dat je een strategie kiest die bij jou past. Je strategie hangt af van je budget, je eigen tijd, je kennis en de mate van concurrentie.

4.wat-kunt-u-zelf-en-wat-besteeds-u-liever-uit

4.wat-kunt-u-zelf-en-wat-besteeds-u-liever-uit

5. Bepaal jouw strategie
Zodra dit bekend is, bekijken we een reeks van bewezen succesvolle strategieën. Jij moet kiezen welke strategieën bij jou passen.

5.-bepaal-uw-strategie

5.-bepaal-uw-strategie

6a. Implemenatietips
De meeste strategieën bevatten een dosis Google. We bekijken hoe jij verkeer kan krijgen vanuit Google.

6a-implementatie-tips

6a-implementatie-tips

6b. Implementatietips – social media

Social media vormen de tweede component die in bijna alle strategieën voorkomt. Hier gaan we ons dan ook in verdiepen. We bespreken alle bekende platforms.

6b-implementatie-tips-social-media

6b-implementatie-tips-social-media

By | 2017-10-18T07:31:50+00:00 augustus 19th, 2013|blog, Nieuwsbrief|0 Comments

About the Author:

In 1995 is Stefan Rooyackers begonnen als internet marketeer. Hij heeft in de jaren 90 geholpen met de websites van de Postbank, Funda, ABN AMRO, ASR Bank en Independer. In 1999 is hij voorzelf begonnen en gaan specialiseren in SEO en Google Adwords. Later is daar het volledige social media bij gekomen. In 2012 heeft hij Stichting Gezondheid Nederland opgericht. Hiermee wil hij een steentje bijdragen aan een vitalere en duurzame wereld. Deze non profit organisatie maakt onder andere trainingen op het gebied van gezondheid, zowel de lichamelijk als geestelijke gezondheid.