Cursus 50 social media strategien

//Cursus 50 social media strategien

Cursus 50 social media strategien

Deze cursus is te koop op:http://interplein.nl/course/50-social-media-strategieen/

Cursus de top 50 social media strategieën

Cursus de top 50 social media strategieën

Het kan niemand ontgaan zijn: bijna alle Nederlanders zitten wel op een of meerdere social media platforms. Het bedrijfsleven kan niet achterblijven; dat gebeurt ook niet. Inmiddels worden in Nederland 1 op de 8 klanten door online marketing binnengehaald via social media. Wat heb jij als bedrijf aan Twitter, Facebook of YouTube? Wat zijn de beste social media tools ter wereld? Hoe moet je starten met social media? Leer het in deze Engels talige strategie cursus.

Duur 3 uur 15.min

Taal: Engels

Samenvatting (per module): Nederlands

Inhoudsopgave.

1. Rechtstreekse verkoop op Facebook 0:03:37
2. Ga netwerken 0:03:42
3. Biedt gratis en unieke producten aan op je pagina 0:03:00
4. Kies een unieke username-URL voor je Facebook 0:03:26
5. Zorg voor unieke afbeeldingen op je pagina 0:02:54
6. Gebruik featured-events om belangrijke posts te markeren 0:02:54
7. Vertel je volgers wat ze moeten doen om niks van je content te missen 0:03:28
8. Reageer op comments 0:03:34
9. Stel je volgers en fans van relevante vragen 0:03:39
10. Maak een Facebook App 0:03:21
11. Gebruik Facebook Ads voor meer likes 0:04:01
12. Benader een segment van je Facebook fan 0:04:51
13. Kies doelgericht publiek voor je Facebook Ads 0:03:21
13B. Reageer altijd positief op negatieve comments 0:03:13
14. Gebruik inzichten van Facebook om te bepalen wat je deelt 0:03:17
15. Zorg dat je Twitternaam gedenkwaardig is. 0:02:41
16. Maak je Twitterfoto en achtergrond persoonlijk 0:03:08
17. Experimenteer met je Twitterbiografie 0:03:49
18. Gebruik Twitpic om afbeeldingen met je volgers te delen 0:03:15
19. Maak je Twitterposts deelbaar 0:03:12
20. Volg trends en ontwikkelingen in jouw branche of niche 0:03:03
21. Richt je e-mailinbox in voor populaire tweets en onderwerpen 0:04:32
22. Deel persoonlijke dingen uit je zakenleven 0:04:02
23. Volg experts uit jouw branche en personen die zij volgen en door worden gevolgd 0:04:46
24. Vind invloedrijke twitteraars 0:03:20
25. Gebruik Tweriod om uit te vinden wanneer je het best kan tweeten 0:03:03
26. De BufferApp: het laden en verzenden van bruikbare content 0:03:01
27. Beinvloed je twitter volgers met uitspraken en uitdrukkingen 0:02:47
28. Het gebruik maken van Triberr 0:04:04
29. Strategisch gebruik maken van populaire hashtags voor je doelgroep 0:05:21
30. Maak gebruik van de video gallerijen in GooglePlus 0:04:31
31. Gebruik een duidelijke beschrijving (‘reveal tekst’) in je GooglePlus Account 0:03:50
32. Het gebruik van GooglePlus opmaak om je post aantrekkelijker te maken 0:04:41
33. Zorg er voor dat anderen een connectie met je aan kunnen gaan met het gebruikt van je andere social media accounts 0:03:47
34. Gebruik GoogleHangouts voor online meetings 1 0:03:24
35. Gebruik GoogleHangouts voor online meetings 2 0:04:58
36. Gebruik GoogleHangouts voor online meetings 3 0:02:50
37. Gebruik GoogleAuthorship om je content gemakkelijker vindbaar te maken op het internet 0:02:48
38. GooglePlus ‘circles’ 1 0:04:59
39. GooglePlus ‘circles’ 2 0:03:12
40. Linkedin en vindbaarheid in zoekmachines 0:06:50
41. Pas je instellingen aan in LinkedIn naar ‘Full View’ om je zichtbaarheid te verbeteren 0:04:02
42. Gebruik elementen van tekst in je LinkedIn biografie 0:05:18
43. Ga in LinkedIn groepen in de bedrijfstak van je bedrijf 0:05:05
44. Overweeg om zelf een LinkedIn group te starten om bepaalde behoeften te vervullen 0:03:57
45. Youtube social media strategieen 0:04:10
46. Gebruik Instagram als deel van je sociale media platform 0:03:30
47. Vine social media tips 0:02:42
48. Pinterest social media tips 0:05:56
49. Gebruik je blog als social media platform 0:04:16
50. Maak gebruik van Empire Avenue om de prestaties van al je netwerken te verbeteren 0:03:46
By | 2017-10-18T07:31:28+00:00 oktober 13th, 2016|Geen categorie|Reacties uitgeschakeld voor Cursus 50 social media strategien

About the Author:

In 1995 is Stefan Rooyackers begonnen als internet marketeer. Hij heeft in de jaren 90 geholpen met de websites van de Postbank, Funda, ABN AMRO, ASR Bank en Independer. In 1999 is hij voorzelf begonnen en gaan specialiseren in SEO en Google Adwords. Later is daar het volledige social media bij gekomen. In 2012 heeft hij Stichting Gezondheid Nederland opgericht. Hiermee wil hij een steentje bijdragen aan een vitalere en duurzame wereld. Deze non profit organisatie maakt onder andere trainingen op het gebied van gezondheid, zowel de lichamelijk als geestelijke gezondheid.