concurrerend vermogen versterkt door sociale media

//concurrerend vermogen versterkt door sociale media

concurrerend vermogen versterkt door sociale media

Afgelopen week stond op FD.nl het nieuws dat Nederland in de jaarlijkse mondiale concurrentie-index van het World Economic Forum (WEF) is gestegen van de achtste plaats in 2010 naar de zevende plaats in 2011.

Om de kloof met de innovatietoppers te overbruggen zou Nederland vooral werk moeten maken van sociale innovatie, aldus Volberda. ‘Het is niet alleen een kwestie van uitgaven aan R&D, maar ook van plat organiseren, slimmer werken en innovatie beter managen.’ Dit is waar Open Business en Social Media om de hoek komen kijken. Sociale data en technologieën maken ‘business agility’ en ‘continual innovation’ mogelijk, waarmee het innovatief vermogen versterkt wordt en concurrentievoordelen in de markt worden behaald.

kijk voor het gehele bericht op:
www.marketingfacts.nl

By | 2017-10-18T09:58:55+00:00 september 16th, 2011|Internet Marketing|0 Comments

About the Author:

In 1995 is Stefan Rooyackers begonnen als internet marketeer. Hij heeft in de jaren 90 geholpen met de websites van de Postbank, Funda, ABN AMRO, ASR Bank en Independer. In 1999 is hij voorzelf begonnen en gaan specialiseren in SEO en Google Adwords. Later is daar het volledige social media bij gekomen. In 2012 heeft hij Stichting Gezondheid Nederland opgericht. Hiermee wil hij een steentje bijdragen aan een vitalere en duurzame wereld. Deze non profit organisatie maakt onder andere trainingen op het gebied van gezondheid, zowel de lichamelijk als geestelijke gezondheid.