Blogging! 5: Kwaliteit is de Key

//Blogging! 5: Kwaliteit is de Key

Blogging! 5: Kwaliteit is de Key

kwaliteitOnafhankelijk van hoeveel mensen jouw blog volgen, een duurzaam potentieel voor iedere lezer raakt verloren  als jouw inhoud geen kwaliteit heeft. Met kwalitatief inhoud bedoel ik een standaard berekening van  kwalitatief schrijven  of media  die jouw lezers nu van je verwachten. Breng continu nieuw inhoud uit en probeer altijd je lezers het beste van het beste aan te kaarten of het nou hoge kwaliteit afbeeldingen zijn, geweldige teksten,  of fantastische illustraties, jouw blog moet dezelfde standaard kwaliteit hebben die van andere blog online verwacht.

Probeer jouw teksten zo veel mogelijk op te maken tot op het punt dat je het stuk meerdere malen hebt bijgewerkt en het bijna perfect klinkt. ( Dat lukt mij ook bijna niet ) Zorg ervoor dat je tekst goed aangekleed is, dat het op een heerlijke manier gepresenteerd word en dat het iets is waarnaar je na een lange periode nog steeds trots op terug kunt kijken. Kwalitatief inhoud is tijdloos en indrukwekkend, en zonder een soort kaliber in jouw teksten of inhoud die jouw lezers van jou succesvollere concurrentie verwachten, hoe zul je ooit opvallen?

Vergelijk jezelf continu met de concurrentie. Als je iets unieks en origineels ziet dat een van jouw concurrenten heeft uitgebracht en waar veel op gereageerd is, probeer dan misschien hetzelfde of  iets beters aan te bieden. Bloggers, uitvinders en ondernemers zijn voortdurend elkaars goede ideeën  aan het herhalen en verfijnen totdat zij een perfect en viraal product hebben gecreëerd. Doe hetzelfde met de inhoud van jouw blog en kleedt het aan op een presentabele en interessante  manier voor jouw doelgroep.

By | 2017-10-18T09:58:42+00:00 oktober 15th, 2011|Nieuwsbrief|0 Comments

About the Author:

In 1995 is Stefan Rooyackers begonnen als internet marketeer. Hij heeft in de jaren 90 geholpen met de websites van de Postbank, Funda, ABN AMRO, ASR Bank en Independer. In 1999 is hij voorzelf begonnen en gaan specialiseren in SEO en Google Adwords. Later is daar het volledige social media bij gekomen. In 2012 heeft hij Stichting Gezondheid Nederland opgericht. Hiermee wil hij een steentje bijdragen aan een vitalere en duurzame wereld. Deze non profit organisatie maakt onder andere trainingen op het gebied van gezondheid, zowel de lichamelijk als geestelijke gezondheid.