Blogging! 3: Creëer een Bijhorend Gevoel

//Blogging! 3: Creëer een Bijhorend Gevoel

Blogging! 3: Creëer een Bijhorend Gevoel

bezoekers_loalyteit

Spreek je lezers direct aan. Zij willen het gevoel hebben dat ze erbij horen en door ze direct aan te spreken wanneer je schrijft , verwek je het gevoel van loyaliteit en bekendheid die zij willen. Door jouw lezers bij  jouw werk te betrekken, door bijvoorbeeld te verwijzen naar hun oude reacties, zal het de indruk geven dat jouw blog een vast publiek en gemeenschap heeft.

Terwijl dit zeker de vermogen heeft om nieuwe lezers weg te jagen zal het ook je huidige publiek aanmoedigen om loyaal te blijven. Het geeft je blog ook een soort van “cool” identiteit.  De exclusiviteit van jouw werk zal vaak nieuwe lezers aanmoedigen om langer  te blijven hangen om juist datzelfde gevoel van loyaliteit te ontwikkelen die je al met je ouder publiek hebt .

Dus nogmaals, spreek tegen je lezers alsof ze erbij horen en schrijf altijd met je gedachten op je meest loyale lezers. Werk ernaartoe om een specifiek gemeenschap te creëren die trouw blijft aan jouw blog. Het zijn je meest trouwe lezers die waarschijnlijker evangelisten zullen worden voor jouw werk en het woord voor jouw zullen verspreiden  over jouw blog, en dit zijn de relaties waarvoor  je zult willen zorgen.

By | 2017-10-18T09:58:42+00:00 oktober 13th, 2011|Nieuwsbrief|0 Comments

About the Author:

In 1995 is Stefan Rooyackers begonnen als internet marketeer. Hij heeft in de jaren 90 geholpen met de websites van de Postbank, Funda, ABN AMRO, ASR Bank en Independer. In 1999 is hij voorzelf begonnen en gaan specialiseren in SEO en Google Adwords. Later is daar het volledige social media bij gekomen. In 2012 heeft hij Stichting Gezondheid Nederland opgericht. Hiermee wil hij een steentje bijdragen aan een vitalere en duurzame wereld. Deze non profit organisatie maakt onder andere trainingen op het gebied van gezondheid, zowel de lichamelijk als geestelijke gezondheid.