Binnenkort op Facebook: Targeting opties

//Binnenkort op Facebook: Targeting opties

Binnenkort op Facebook: Targeting opties

Voor de eigenaren van Facebook pagina’s zou er de kans komen om berichten te richten op een specifieke groep Facebook gebruikers. De targeting optie is getest op een kleine groep gebruikers en er werd verwacht dat de optie op korte termijn op alles pagina’s te gebruiken zou zijn. Helaas was dit niet het geval. Alleen pagina’s met meer dan 5000 likes zouden de targeting optie deze week nog krijgen.

De gebruikers kun je segmenteren in leeftijd, geslacht, werk en/of opleiding, locatie en relatiestatus. De eigenaar kan zijn berichten nu dus richten op een specifieke doelgroep. De gebruikers die niet aan de criteria voldoen kunnen het bericht wel zien als ze op de Facebook pagina zelf kijken.

By | 2017-10-18T09:55:46+00:00 september 3rd, 2012|Facebook|0 Comments

About the Author:

In 1995 is Stefan Rooyackers begonnen als internet marketeer. Hij heeft in de jaren 90 geholpen met de websites van de Postbank, Funda, ABN AMRO, ASR Bank en Independer. In 1999 is hij voorzelf begonnen en gaan specialiseren in SEO en Google Adwords. Later is daar het volledige social media bij gekomen. In 2012 heeft hij Stichting Gezondheid Nederland opgericht. Hiermee wil hij een steentje bijdragen aan een vitalere en duurzame wereld. Deze non profit organisatie maakt onder andere trainingen op het gebied van gezondheid, zowel de lichamelijk als geestelijke gezondheid.