Basis basisprincipes Google Adwords

/, Google Adwords, Internet Marketing/Basis basisprincipes Google Adwords

Basis basisprincipes Google Adwords

nederland-internet-google-adwords-logoVeel ondernemers hebben het al mee gemaakt. Bij een MKB-blad heb je een bon gekregen met “gratis” €50,- tegoed om te adverteren in Google door middel van Google AdWords.

U ging net als velen, waarschijnlijk fanatiek aan de slag met AdWords maar binnen no-time was uw budget er doorheen gebrand en was het resultaat NUL. Dit is waar veel mensen tegen aanlopen bij het gebruik van AdWords.

Omdat veel van onze cursisten aangeven graag meer te willen doen met adverteren via Google, maar daar graag hulp bij willen hebben, zijn wij vanuit Internet Marketing Nederland een samenwerkingsverband aangegaan met SEAconsultancy.

SEAconsultancy.nl

 

Vanuit hun jarenlange ervaring hebben zij de kennis om de meest geschikte advertentie-campagne op te zetten die bij uw wensen en behoeften past. Daarnaast zijn ze sinds kort gecertificeerd partner van Google.

Maar wat zijn nu de voordelen van zoekmachine adverteren?

  • Onbeperkt aantal zoekwoorden en advertenties.
  • Zeer gericht adverteren.
  • U betaalt alleen voor klikken op uw advertenties.
  • U bepaalt waar en wanneer u adverteert.
  • Direct inzicht in de resultaten.
  • Zelf bepalen hoeveel u uitgeeft.

Hieronder een filmpje met de basisprincipes voor het adverteren in Google Adwords.

http://youtu.be/rc0e_3vWOIo

Wat zou SEAconsultancy voor u kunnen betekenen? Zij kennen drie vormen binnen hun dienstverlening; kijk welke voor u van toepassing kan zijn.

“Ik ben nog niet bekend met zoekmachine adverteren en zou er graag mee willen beginnen“

“Eerlijk gezegd had ik meer verwacht na de inzet van Google AdWords“

“Er is niet genoeg kennis en tijd in mijn organisatie om onze investering in zoekmachine adverteren rendabel te krijgen“

By | 2017-10-18T09:56:32+00:00 april 13th, 2012|google, Google Adwords, Internet Marketing|0 Comments

About the Author:

In 1995 is Stefan Rooyackers begonnen als internet marketeer. Hij heeft in de jaren 90 geholpen met de websites van de Postbank, Funda, ABN AMRO, ASR Bank en Independer. In 1999 is hij voorzelf begonnen en gaan specialiseren in SEO en Google Adwords. Later is daar het volledige social media bij gekomen. In 2012 heeft hij Stichting Gezondheid Nederland opgericht. Hiermee wil hij een steentje bijdragen aan een vitalere en duurzame wereld. Deze non profit organisatie maakt onder andere trainingen op het gebied van gezondheid, zowel de lichamelijk als geestelijke gezondheid.