Adverteren op LinkedIn, nu ook in het Nederlands

//Adverteren op LinkedIn, nu ook in het Nederlands

Adverteren op LinkedIn, nu ook in het Nederlands

Voorheen waren er al een aantal mogelijkheden om je advertenties, op de professionele netwerk LinkedIn, op een bepaalde doelgroep te richten. Dit kon bijvoorbeeld op functie, branche, bedrijfsgrootte, geslacht en leeftijd. Een beperking was echter wel dat men alleen in het Engels kon adverteren.

Sinds kort is het mogelijk om in 17 verschillende talen op LinkedIn te adverteren, waaronder dus ook in het Nederlands. Dit is natuurlijk handig om de Nederlandse leden beter te kunnen bereiken. Zo kun je bijvoorbeeld als bedrijf in Hong Kong nu klanten uit Amsterdam werven door een advertentie in het Nederlands te plaatsen.

By | 2017-10-18T09:55:45+00:00 september 3rd, 2012|LinkedIn|0 Comments

About the Author:

In 1995 is Stefan Rooyackers begonnen als internet marketeer. Hij heeft in de jaren 90 geholpen met de websites van de Postbank, Funda, ABN AMRO, ASR Bank en Independer. In 1999 is hij voorzelf begonnen en gaan specialiseren in SEO en Google Adwords. Later is daar het volledige social media bij gekomen. In 2012 heeft hij Stichting Gezondheid Nederland opgericht. Hiermee wil hij een steentje bijdragen aan een vitalere en duurzame wereld. Deze non profit organisatie maakt onder andere trainingen op het gebied van gezondheid, zowel de lichamelijk als geestelijke gezondheid.