Abonneren op Facebook

//Abonneren op Facebook

Abonneren op Facebook

‘Henk wil vrienden met je worden’. ‘Wie is Henk?’ Na wat research kom je erachter dat het de neef van een vriendin en daar de buurman van is. Juist, zo kom je wel aan 500 ‘vrienden’. Complete levensverhalen worden er gepost waarbij 9 van de 10 mensen denken, waarom moet ik dit weten? Dat hoeft nu niet meer! Twitter en Google + gingen hen al voor. Je kunt je vanaf nu bij Facebook abonneren op profielen. Zo kun je zelf bepalen van wie je juist veel ziet en van wie niet. Je kunt er voor kiezen om alleen ‘likes’ of alleen foto’s of juist alleen ‘status updates van iemand te willen ontvangen. Goodbye onzinnige verhalen van verre kennissen, hallo nuttige informatie van echte vrienden.

 How does it work

Wanneer je dit wilt moet je wel even toestemming geven. Dat doe je door naar je eigen profiel te gaan. En aan de zijkant op ‘Abonnementen’ te klikken. Daar kun je vervolgens klikken op ‘Abonnees toestaan’.  Je kunt je alleen abonneren wanneer je een abonneer-knop op het profiel van degene ziet staan waarop je je wilt abonneren.  Laat het opschonen van je ‘wall’ maar beginnen!

By | 2017-10-18T09:58:55+00:00 september 16th, 2011|Facebook|0 Comments

About the Author:

In 1995 is Stefan Rooyackers begonnen als internet marketeer. Hij heeft in de jaren 90 geholpen met de websites van de Postbank, Funda, ABN AMRO, ASR Bank en Independer. In 1999 is hij voorzelf begonnen en gaan specialiseren in SEO en Google Adwords. Later is daar het volledige social media bij gekomen. In 2012 heeft hij Stichting Gezondheid Nederland opgericht. Hiermee wil hij een steentje bijdragen aan een vitalere en duurzame wereld. Deze non profit organisatie maakt onder andere trainingen op het gebied van gezondheid, zowel de lichamelijk als geestelijke gezondheid.