6 SEO factoren voor Google Shopping

/, Google Adwords, Google Analytics, Google Plus, Google Tools/6 SEO factoren voor Google Shopping

6 SEO factoren voor Google Shopping

Binnenkort introduceert Google in Nederland een nieuw vergelijkingsplatform: Google Shopping. Hier kunnen webwinkeliers middels een datafeed hun producten aanbieden, waarna deze zichtbaar kunnen worden in de organische, onbetaalde zoekresultaten van Google. Voor de (grote) gerenommeerde vergelijkingssites een doorn in het oog, maar voor de webwinkeliers een mooie extra dimensie. Google Shopping geeft hen immers meer mogelijkheden om zichtbaar te worden in de organische Google resultaten.

By | 2017-10-18T09:58:46+00:00 oktober 6th, 2011|google, Google Adwords, Google Analytics, Google Plus, Google Tools|0 Comments

About the Author:

In 1995 is Stefan Rooyackers begonnen als internet marketeer. Hij heeft in de jaren 90 geholpen met de websites van de Postbank, Funda, ABN AMRO, ASR Bank en Independer. In 1999 is hij voorzelf begonnen en gaan specialiseren in SEO en Google Adwords. Later is daar het volledige social media bij gekomen. In 2012 heeft hij Stichting Gezondheid Nederland opgericht. Hiermee wil hij een steentje bijdragen aan een vitalere en duurzame wereld. Deze non profit organisatie maakt onder andere trainingen op het gebied van gezondheid, zowel de lichamelijk als geestelijke gezondheid.